Prvo predavanje na temu “Biznis plan”
Prvo predavanje na temu “Biznis plan” u okviru takmičenja za najbolju poslovnu ideju biće održano u subotu, 08. 04. sa početkom u 10 časova.
UNINP je potpisao Erasmus+ sporazum o akademskoj saradnji sa SMK Univerzitetom Primenjenih Nauka u Litvaniji
UNINP je 04.04.2023. godine potpisao Erasmus+ sporazum o akademskoj saradnji sa SMK Univerzitetom Primenjenih Nauka u Litvaniji. Sporazum o akademskoj saradnji između dviju institucija je potpisan putem EWP platforme. Na ovaj način kancelarija za međunarodnu saradnju nastavlja da proširuje mrežu univerziteta sa kojima UNINP sarađuje.
U organizaciji Departmana za pravne nauke, prof. dr. Maida Bećirović Alić održala je predavanje na temu: “Naknada štete kao izvor obligacionih odnosa u pravnom sistemu Republike Srbije”
U organizaciji Departmana za pravne nauke, prof. dr. Maida Bećirović Alić održala je predavanje na temu: “Naknada štete kao izvor obligacionih odnosa u pravnom sistemu Republike Srbije” gdje je istakla važnost edukacije ne samo studenata već i opšte javnosti o postojećoj pravnoj legislativi koja se odnosi na ovu oblast u cilju efikasnijeg ostvarivanja prava. Nakon […]
Univerzitet u Novom Pazaru i Departman za ekonomske nauke organiziraju takmičenje za najbolju poslovnu ideju pod nazivom “Biznis ideja”
Univerzitet u Novom Pazaru i Departman za ekonomske nauke organiziraju takmičenje za najbolju poslovnu ideju pod nazivom “Biznis ideja”. Kroz takmičenje učesnici imaju priliku da se upoznaju sa osnovnim alatima iz sveta biznisa, ali i tehnikama koje su neophodne za poslovni uspeh današnjice. Takmičenje se sastoji iz 3 faze: Faza 1. prijava takmičara popunjavanjem online […]
U organizaciji Departmana za pedagoško – psihološke nauke i Departmana za umjetnost realizovana aktivnost na temu “Interaktivne aktivnosti”
U organizaciji Departmana za pedagoško – psihološke nauke i Departmana za umjetnost realizovana aktivnost na temu “Interaktivne aktivnosti” pod mentorstvom prorektora za kulturu, akademika Fehima Huskovića. Likovne aktivnosti trebaju biti ravnopravne sa svim ostalim elementima i segmentima u procesu vaspitanja i obrazovanja djece predškolskog uzrasta. Neophodno je da vaspitači posjeduju visok nivo mogućnosti za djelovanje […]