Rukovodilac departmana za pedagoške i psihološke nauke
11/25/2024 2024-12-17 11:14Rukovodilac departmana za pedagoške i psihološke nauke
Rukovodilac departmana
Rukovodilac departmana za pedagoške i psihološke nauke
CV Rukovodioca departmana
...
Zadaci Rukovodioca departmana
Rukovodioca departmana imenuje rektor, uz pozitivno mišljenje Savjeta. Rukovodilac departmana se imenuje iz reda nastavnika, koji su u radnom odnosu na Univerzitetu, na period od tri školske godine, s mogućnošću ponovnog izbora.
Rukovodilac departmana ima sljedeće nadležnosti:
- Predstavlja i zastupa Departman;
- Stara se o zakonitosti i pravilnosti rada na Departmanu;
- Organizira i usklađuje rad i rukovodi radom i poslovanjem Departmana, određuje pojedinačno radno angažiranje nastavnika i saradnika u naučno-istraživačkim projektima i odgovara za ostvarenje obrazovne i naučne djelatnosti;
- Predlaže raspored nastave na osnovnim, master i doktorskim studijama, uz prethodnu konsultaciju s prorektorom za nastavu, a u slučaju poremećaja u održavanju ispita i termine održavanja ispita i ispitivače, uz prethodnu konsultaciju prorektora za nastavu;
- Predsjedava Nastavno-naučnim vijećem, priprema i predlaže dnevni red njegovih sjednica;
- Učestvuje u radu Senata;
- Predlaže opće akte departmana u skladu sa Zakonom, kolektivnim ugovorom i ovim Statutom;
- Predlaže Nastavno-naučnom vijeću i Senatu mjere za unapređenje rada departmana, pokreće inicijative i predlaže rješenja o pitanjima od značaja za obavljanje djelatnosti departmana;
- Izvršava i sprovodi odluke viših organa Univerziteta i Nastavno-naučnog vijeća departmana;
- Predlaže poslovnu politiku departmana i mjere za njeno sprovođenje;
- Predlaže Komisiju za upis i Komisiju za sprovođenje prijemnog ispita na departmanu;
- Potpisuje dodatke diploma;
- Obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, ovim Statutom i drugim općim aktima departmana.
Riječ rukovodioca departmana
Uvaženi studenti,
Dobro došli na Departman za pedagoško-psihološke nauke, na kom možete studirati na jednom od dva studijska programa: Vaspitač dece predškolskog uzrasta i Psihologija!
San mnogih generacija o studiranju u svom gradu i okruženju, u skladu sa vrijednosnim sistemom kojem pripadamo, ostvaren je osnivanjem Internacionalnog univerziteta u Novom Pazaru.
Ideja susreta različitosti koje nas čine bogatijim doživio je punu implementaciju kroz sve studente koji su imali prilike postati dijelom naše velike akademske porodice. Studenti su u prilici slušati predavanja eminantnih profesora, kao i imati podršku asistenata od kojih su većina diplomanti Internacionalnog univerzitetu u Novom Pazaru.
Zahvaljujući jasno zacrtanom planu razvoja naše ustanove najbolji studenti, angažuju se kao saradnici u nastavi i asistenti, ali i stimulišu da nastave postdiplomske i doktorske studije kako bi u doglednoj budućnosti preuzeli svoj dio odgovornosti za dalji razvoj ovog velikog i humanog projekta.
Studijski program Vaspitač dece predškolskog uzrasta koncipiran je u pravcu da zadovolji zahtjeve savremenog obrazovanja, a programi i sadržaji nastavnih predmeta su kreirani na osnovu savremenih naučnih i stručnih saznanja, Pravilnika o osnovama programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja, i Pravilnika o standardima kompetencija za budući poziv- Vaspitač dece predškolskog uzrasta.
Osnovna znanja i vještine studenti Psihologije stiču kako kroz interaktivnu nastavu, samostalno učenje i seminare, tako i kroz rad u psihološkoj laboratoriji, računarskoj učionici kao i kroz rad na terenu, tako i kroz kreiranje osnovnih metodoloških nacrta istraživanja i samostalnu primjenu statističkih podataka. U profesionalnom smislu, ovaj nivo studija omogućava svršenom studentu da kritički interpretira naučnu i stručnu literaturu, da metodološki korektno evaluira svoj i tuđi rad i pri tome primjeni statističko rezonovanje, da koristi vještine rada na računaru, da organizuje i učestvuje u grupnom radu primjenjujući znanja o grupnim procesima i sl.
Studiranjem na Internacionalnom univerzitetu u Novom Pazaru snažite sebe neophodnim znanjem i vještinama koje su garant vašeg ličnog integriteta i dostojanstvenog života, u punoj slobodi da se bavite onim što sami izaberete, jednako odgovorni prema emanetima koje ćete nakon okončanja studija preuzeti.