Sekretarijat

Секретаријат

Секретаријат
Секретаријат универзитета пружа правну подршку универзитету, припрема уговоре, заступа интересе универзитета и обезбеђује усклађеност са важећим законодавством.

Главне функције секретаријата су:

  • Правно саветовање: Пружање правних савета студентима, запосленима и руководству у вези са различитим правним питањима.
  • Израда правних аката: Припрема и израда уговора, споразума, правилника, одлука и других правних докумената.
  • Праћење и анализа законске регулативе: Праћење измена и допуна закона и других прописа који се односе на организацију.
  • Осигурање правне сигурности: Осигурање да организација поштује све важеће законе и прописе.

Генерални секретар

Доц. др Јасмина Никшић
CV Генералног секретара
  • Доц. др. Јасмина (Пљакић) Никшић рођена је 29. 05. 1984. године у Београду. Основну и средњу школу, Гимназију, завршила је у Новом Пазару. Правни факултет Универзитета у Приштини завршила је 2009. године.
  • Мастер студије права завршила је на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару 2014. године.
  • Докторске студије права окончала је 2021. године на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару и стекла звање доктор правних наука, након чега је бирана у звање доцента за already ужу научну област: Грађанско право.
  • На Универзитету у Новом Пазару ради од 2010. године, најпре као правник у Правној служби, а затим као секретар у Ректорату. Упоредо је обављала и послове PR менаџера Универзитета. Од 2016. године обављала је послове помоћника генералног менаџера до 2020. када је именована за шефа кабинета председника Универзитета. У периоду од 2021-2022. године обављала је функцију руководиоца Департмана за економске науке.
  • Ангажована је у настави на Департману за правне науке од 2011. године, најпре као сарадник у настави, затим као асистент, а од 2021. као наставник у звању доцента на грађанској групи предмета.
  • Ауторка је великог броја научних радова из области грађанског права и узела је учешће на многобројним научним конференцијама у земљи и земљама региона.
  • Удата је и мајка тројр деце.
Задаци генералног секретара

Опис послова:

  1. организује, руководи и координира рад служби у Секретаријату Универзитета;
  2. прати и стара се о провођењу закона, Статута и других општих аката Универзитета;
  3. прати и проучава прописе и даје иницијативу за доношење нових и измене и допуне постојећих општих аката;
  4. прати и проучава питања од значаја за рад Универзитета и његових органа;
  5. припрема и израђује поједине опште акте Универзитета;
  6. сарађује са комисијама и радним групама за израду текста нацрта аката које доносе органи Универзитета;
  7. даје стручна мишљења о питањима из д‌елатности Универзитета;
  8. учествује у изради уговора које Универзитет закључује са трећим особама;
  9. саставља поднеске (тужбе, жалбе, представке) и подноси их надлежним телима и институцијама;
  10. по пуномоћи ректора заступа Универзитет као странку у поступцима пред судовима, органима управе и другим институцијама;
  11. обавља административно-правне послове за упис Универзитета у судски регистар и упис свих промена у регистру;
  12. чува и употребљава велики печат и штамбиљ Универзитета у складу са упутством ректора;
  13. пружа стручну помоћ студентском представничком телу;
  14. учествује у активностима Универзитета у правној комуникацији с другим универзитетима и академским асоцијацијама у земљи и иностранству;
  15. учествује у припреми седница Сената, Савета и других органа Универзитета;
  16. води евиденцију о издатим дипломама, дупликатима диплома и осталих јавних исправа;
  17. прати реализацију донесених одлука и закључака и о томе обавештава ректора;
  18. припрема међународне уговоре о сарадњи у сарадњи са проректором за међународну сарадњу;
  19. обавља и друге послове по налогу ректора.

Помоћник генералног секретара

Маст. прав. Шевал Кадрија Пупе
CV помоћник генералног секретара
  • Шевал Кадрија Пупе рођена је 25. маја 1992. године у Тетову, Република Македонија. Основну и средњу школу завршила је у Призрену.
  • Основне академске студије на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару окончала је 2016. године. Мастер академске студије из области грађанског права завршила је на Правном факултету Универзитета у Крагујевцу 2021. године и стекла звање мастер правник.
  • Од 2022. године ангажована је као сарадник у настави на Универзитету у Новом Пазару на грађанској групи предмета. 2023. године положила је правосудни испит.
  • У свом академском раду бави се грађанским правом и из ове области објављује научне радове.
  • Удата је и мајка двоје деце.
Задаци помоћника генералног секретара

Опис послова:

  1. прима, отвара и доставља примљену пошту на Универзитету;
  2. заводи сигнирану пошту у д‌еловодни протокол;
  3. заводи предмете и акте у интерне доставне књиге ради њиховог достављања у рад;
  4. води рачуна о роковима, предметима и актима стављеним у роковник предмета и благовремено их доставља запосленику - обрађивачу у рад;
  5. заводи пошту која гласи на име у посебну књигу за личну пошту;
  6. врши развођење аката и предмета;
  7. заводи акте и предмете Универзитета у д‌еловодни протокол пре њиховог отпремања;
  8. пакује излазну пошту у коверте или на други одговарајући начин, по важећим поштанским прописима, врши њихово адресирање и отпрема пошту завођењем у прописане књиге за отпрему поште;
  9. копира, слаже и увезује копирани материјал за седнице органа Универзитета;
  10. отпрема материјале за седнице органа Универзитета;
  11. води архиву органа Универзитета и остале документације важних за Универзитет;
  12. обавештава студенте, запосленике и друге странке о битним догађајима;
  13. шаље на објављивање конкурсе које расписују органи Универзитета;
  14. обавља и друге послове у складу с прописима о канцеларијском пословању, као и послове по налогу генералног секретара.

Писарница

Писарница је организацијска јединица која се бави административним пословима везаним уз пријем, обраду и дистрибуцију документације унутар неке организације. Она представља централно место гд‌е се примају и евидентирају сва писмена документа која стижу у организацију, било да су то дописи, захтеви, уговори или друга документација.
Главне функције писарнице:

Пријем и регистрација пошиљака: Примање свих врста пошиљака, њихово отварање, преглед и регистрација у одговарајући регистар.

Разврставање и дистрибуција: Разврставање пристиглих докумената према садржају и упућивање на даљу обраду надлежним службама или особама.

Евиденција: Вођење прецизне евиденције о свим примљеним и посланим документима, како би се омогућило лако проналажење и праћење тока предмета.

Архивирање: Чување архивске грађе према важећим прописима и интерним актима организације.

Остали административни послови: Израда разних врста образаца, овера докумената, припрема пошиљака за слање и друге послове који су везани уз проток документације.

Матична служба

Матична служба је административна јединица која се бави евидентирањем свих студената и њиховог успеха током студирања. Од издавања индекса до диплома, матична служба је укључена у овај процес.
Главне функције Матичне службе:
  • води матичну књигу студената свих циклуса студија и другу прописану евиденцију о студентима;
  • Уноси основне податке за сваког студента на свим нивоима студирања;
  • Уноси након сваког испитног рока резултате испита за сваког студента на свим нивоима студирања;
  • Уноси информације о завршетку студирања за сваког студента на свим нивоима студирања;
  • одређује број индекса и попуњава исте.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare