Секретаријат
11/14/2024 2024-12-24 10:20Sekretarijat
Секретаријат
Секретаријат
Секретаријат универзитета пружа правну подршку универзитету, припрема уговоре, заступа интересе универзитета и обезбеђује усклађеност са важећим законодавством.
Главне функције секретаријата су:
- Правно саветовање: Пружање правних савета студентима, запосленима и руководству у вези са различитим правним питањима.
- Израда правних аката: Припрема и израда уговора, споразума, правилника, одлука и других правних докумената.
- Праћење и анализа законске регулативе: Праћење измена и допуна закона и других прописа који се односе на организацију.
- Осигурање правне сигурности: Осигурање да организација поштује све важеће законе и прописе.
Генерални секретар
Доц. др Јасмина Никшић
CV Генералног секретара
- Доц. др. Јасмина (Пљакић) Никшић рођена је 29. 05. 1984. године у Београду. Основну и средњу школу, Гимназију, завршила је у Новом Пазару. Правни факултет Универзитета у Приштини завршила је 2009. године.
- Мастер студије права завршила је на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару 2014. године.
- Докторске студије права окончала је 2021. године на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару и стекла звање доктор правних наука, након чега је бирана у звање доцента за already ужу научну област: Грађанско право.
- На Универзитету у Новом Пазару ради од 2010. године, најпре као правник у Правној служби, а затим као секретар у Ректорату. Упоредо је обављала и послове PR менаџера Универзитета. Од 2016. године обављала је послове помоћника генералног менаџера до 2020. када је именована за шефа кабинета председника Универзитета. У периоду од 2021-2022. године обављала је функцију руководиоца Департмана за економске науке.
- Ангажована је у настави на Департману за правне науке од 2011. године, најпре као сарадник у настави, затим као асистент, а од 2021. као наставник у звању доцента на грађанској групи предмета.
- Ауторка је великог броја научних радова из области грађанског права и узела је учешће на многобројним научним конференцијама у земљи и земљама региона.
- Удата је и мајка тројр деце.
Задаци генералног секретара
Опис послова:
- организује, руководи и координира рад служби у Секретаријату Универзитета;
- прати и стара се о провођењу закона, Статута и других општих аката Универзитета;
- прати и проучава прописе и даје иницијативу за доношење нових и измене и допуне постојећих општих аката;
- прати и проучава питања од значаја за рад Универзитета и његових органа;
- припрема и израђује поједине опште акте Универзитета;
- сарађује са комисијама и радним групама за израду текста нацрта аката које доносе органи Универзитета;
- даје стручна мишљења о питањима из делатности Универзитета;
- учествује у изради уговора које Универзитет закључује са трећим особама;
- саставља поднеске (тужбе, жалбе, представке) и подноси их надлежним телима и институцијама;
- по пуномоћи ректора заступа Универзитет као странку у поступцима пред судовима, органима управе и другим институцијама;
- обавља административно-правне послове за упис Универзитета у судски регистар и упис свих промена у регистру;
- чува и употребљава велики печат и штамбиљ Универзитета у складу са упутством ректора;
- пружа стручну помоћ студентском представничком телу;
- учествује у активностима Универзитета у правној комуникацији с другим универзитетима и академским асоцијацијама у земљи и иностранству;
- учествује у припреми седница Сената, Савета и других органа Универзитета;
- води евиденцију о издатим дипломама, дупликатима диплома и осталих јавних исправа;
- прати реализацију донесених одлука и закључака и о томе обавештава ректора;
- припрема међународне уговоре о сарадњи у сарадњи са проректором за међународну сарадњу;
- обавља и друге послове по налогу ректора.
Помоћник генералног секретара
Маст. прав. Шевал Кадрија Пупе
CV помоћник генералног секретара
- Шевал Кадрија Пупе рођена је 25. маја 1992. године у Тетову, Република Македонија. Основну и средњу школу завршила је у Призрену.
- Основне академске студије на Департману за правне науке Универзитета у Новом Пазару окончала је 2016. године. Мастер академске студије из области грађанског права завршила је на Правном факултету Универзитета у Крагујевцу 2021. године и стекла звање мастер правник.
- Од 2022. године ангажована је као сарадник у настави на Универзитету у Новом Пазару на грађанској групи предмета. 2023. године положила је правосудни испит.
- У свом академском раду бави се грађанским правом и из ове области објављује научне радове.
- Удата је и мајка двоје деце.
Задаци помоћника генералног секретара
Опис послова:
- прима, отвара и доставља примљену пошту на Универзитету;
- заводи сигнирану пошту у деловодни протокол;
- заводи предмете и акте у интерне доставне књиге ради њиховог достављања у рад;
- води рачуна о роковима, предметима и актима стављеним у роковник предмета и благовремено их доставља запосленику - обрађивачу у рад;
- заводи пошту која гласи на име у посебну књигу за личну пошту;
- врши развођење аката и предмета;
- заводи акте и предмете Универзитета у деловодни протокол пре њиховог отпремања;
- пакује излазну пошту у коверте или на други одговарајући начин, по важећим поштанским прописима, врши њихово адресирање и отпрема пошту завођењем у прописане књиге за отпрему поште;
- копира, слаже и увезује копирани материјал за седнице органа Универзитета;
- отпрема материјале за седнице органа Универзитета;
- води архиву органа Универзитета и остале документације важних за Универзитет;
- обавештава студенте, запосленике и друге странке о битним догађајима;
- шаље на објављивање конкурсе које расписују органи Универзитета;
- обавља и друге послове у складу с прописима о канцеларијском пословању, као и послове по налогу генералног секретара.
Писарница
Писарница је организацијска јединица која се бави административним пословима везаним уз пријем, обраду и дистрибуцију документације унутар неке организације. Она представља централно место где се примају и евидентирају сва писмена документа која стижу у организацију, било да су то дописи, захтеви, уговори или друга документација.
Главне функције писарнице:
Пријем и регистрација пошиљака: Примање свих врста пошиљака, њихово отварање, преглед и регистрација у одговарајући регистар.
Разврставање и дистрибуција: Разврставање пристиглих докумената према садржају и упућивање на даљу обраду надлежним службама или особама.
Евиденција: Вођење прецизне евиденције о свим примљеним и посланим документима, како би се омогућило лако проналажење и праћење тока предмета.
Архивирање: Чување архивске грађе према важећим прописима и интерним актима организације.
Остали административни послови: Израда разних врста образаца, овера докумената, припрема пошиљака за слање и друге послове који су везани уз проток документације.
Матична служба
Матична служба је административна јединица која се бави евидентирањем свих студената и њиховог успеха током студирања. Од издавања индекса до диплома, матична служба је укључена у овај процес.
Главне функције Матичне службе:
- води матичну књигу студената свих циклуса студија и другу прописану евиденцију о студентима;
- Уноси основне податке за сваког студента на свим нивоима студирања;
- Уноси након сваког испитног рока резултате испита за сваког студента на свим нивоима студирања;
- Уноси информације о завршетку студирања за сваког студента на свим нивоима студирања;
- одређује број индекса и попуњава исте.
Универзитет у Новом Пазару
Универзитет у Новом Пазару
Ул. Димитрија Туцовића бб
36300 Нови Пазар
© 2024 Univerzitet u Novom Pazaru. All Rights Reserved