Rukovodilac departmana za pedagoške i psihološke nauke
11/25/2024 2024-12-17 11:14Rukovodilac departmana za pedagoške i psihološke nauke
Руководилац департмана
Руководилац департмана за педагошке и психолошке науке
CV Руководиоца департмана
...
Задаци Руководиоца департмана
Руководиоца департмана именује ректор, уз позитивно мишљење Савета. Руководилац департмана се именује из реда наставника, који су у радном односу на Универзитету, на период од три школске године, с могућношћу поновног избора.
Руководилац департмана има следеће надлежности:
- Представља и заступа Департман;
- Стара се о законитости и правилности рада на Департману;
- Организује и усмерава рад и руководи радом и пословањем Департмана, одређује појединачно радно ангажовање наставника и сарадника у научно-истраживачким пројектима и одговара за остварење образовне и научне делатности;
- Предлаже распоред наставе на основним, мастер и докторским студијама, уз претходну консултацију с проректором за наставу, а у случају поремећаја у одржавању испита и термине одржавања испита и испитиваче, уз претходну консултацију проректора за наставу;
- Председава Наставно-научним вијећем, припрема и предлаже дневни ред његових сједница;
- Учествује у раду Сената;
- Предлаже опће акте департмана у складу са Законом, колективним уговором и овим Статутом;
- Предлаже Наставно-научном вијећу и Сенату мјере за унапређење рада департмана, покреће иницијативе и предлаже рјешења о питањима од значаја за обављање дјелатности департмана;
- Извршава и спроводи одлуке виших органа Универзитета и Наставно-научног вијећа департмана;
- Предлаже пословну политику департмана и мјере за њено спровођење;
- Предлаже Комисију за упис и Комисију за спровођење пријемног испита на департману;
- Потписује додатке дипломама;
- Обавља и друге послове утврђене законом, овим Статутом и другим опћим актима департмана.
Реч руководиоца департмана
Уважени студенти,
Добродошли на Департман за педагошко-психолошке науке, на ком можете студирати на једном од два студијска програма: Васпитач деце предшколског узраста и Психологија!
Сан многих генерација о студирању у свом граду и окружењу, у складу са вредносним системом коме припадамо, остварен је оснивањем Интернационалног универзитета у Новом Пазару.
Идеја сусрета различитости које нас чине богатим доживела је пуну имплементацију кроз све студенте који су имали прилику постати део наше велике академске породице. Студенти су у прилици да слушају предавања еминентних професора, као и да имају подршку асистената од којих су већина дипломанти Интернационалног универзитета у Новом Пазару.
Захваљујући јасно зацртаном плану развоја наше установе, најбољи студенти ангажују се као сарадници у настави и асистенти, али и стимулишу да наставе постдипломске и докторске студије како би у догледној будућности преузели свој део одговорности за даљи развој овог великог и хуманог пројекта.
Студијски програм Васпитач деце предшколског узраста конципиран је у правцу да задовољи захтеве савременог образовања, а програми и садржаји наставних предмета су креирани на основу савремених научних и стручних сазнања, Правилника о основама програма предшколског васпитања и образовања, и Правилника о стандардима компетенција за будући позив – Васпитач деце предшколског узраста.
Основна знања и вештине студенти Психологије стичу како кроз интерактивну наставу, самостално учење и семинаре, тако и кроз рад у психологшкој лабораторији, рачунарској учионици, као и кроз рад на терену, тако и кроз креирање основних методолошких нацрта истраживања и самосталну примену статистичких података. У професионалном смислу, овај ниво студија омогућава свршеном студенту да критички интерпретира научну и стручну литературу, да методолошки коректно евалуира свој и туђи рад и при томе примени статистичко резоновање, да користи вештине рада на рачунару, да организује и учествује у групном раду примењујући знања о групним процесима и сл.
Студирањем на Интернационалном универзитету у Новом Пазару снажите себе неопходним знањем и вештинама које су гаранција вашег личног интегритета и достојанственог живота, у пуној слободи да се бавите оним што сами изаберете, једнако одговорни према еманетима које ћете након окончања студија преузети.