Менаџмент
11/12/2024 2024-12-20 11:56Menadžment
Менаџмент
Менаџмент универзитета представља централну административну службу која има кључну улогу у ефикасном функционисању нашег универзитета. Његове одговорности су широке и обухватају низ активности које директно утичу на свакодневни живот академске заједнице и квалитет студирања.
Главни задаци менаџмента су следећи:
- Координација и управљање: Менаџмент је задужен за координацију различитих служби и одељења унутар универзитета, осигуравајући да сви сегменти раде усклађено и ефикасно.
- Административни рад за студентима: Обухвата широк спектар задатака, од вођења студентских евиденција и издавања диплома до организовања испита и пријема нових студената.
- Комуникација са јавношћу: Одговоран је за информисање јавности о активностима универзитета, одржавање званичне интернет странице и друштвених мрежа, као и организовање различитих догађаја.
- Маркетинг: Стара се о промоцији студијских програма.
- ИКТ подршка: Обезбеђује техничку подршку за све кориснике универзитета, укључујући рачунарске системе, мрежу и софтверске апликације.
- Техничка подршка:Ова функција обухвата одржавање и заштиту зграде и опреме.
- Библиотека: Обезбеђивање квалитетне литературе за студенте и наставно особље.
Генерални менаџер
Проф. др Енвер Међедовић
CV Генералног менаџера
- Др Енвер Међедовић је рођен 10.08.1984. године у Новом Пазару. Завршио је Правни факултет, одсек за криминалистику, на Универзитету у Новом Пазару, где је дипломирао 2007. године и стекао звање – дипломирани правник-криминалиста.
- Мастер студије у трајању од једне године из области „правних наука“ завршио је на Универзитету у Новом Пазару 2009. године и стекао звање дипломирани правник-мастер. Од 2007. године радио је на Универзитету у Новом Пазару, где је био ангажован као асистент на предметима из криминалистичко-безбедносне области.
- Докторске студије окончао је 2013. године, одбранивши докторску дисертацију „Етиолошки и феноменолошки аспекти наркокриминалитета са посебним освртом на подручје Новог Пазара“.
- Године 2013. изабран је у звање доцента и ангажован на предметима из криминалистичко-безбедносне области. Године 2019. изабран је у звање ванредног професора, а 2024. године реизабран је у звање ванредног професора из криминалистичко-безбедносних наука.
- Учествовао је на многим семинарима, конгресима и научним скуповима, где се усавршавао и својим бројним радовима дао допринос. Аутор је више научних радова категорије М51 и један је од аутора монографије „Организовани криминал – издвојена дела“.
- Године 2022. Народна скупштина Србије изабрала га је у стални сазив Републичке изборне комисије, а 2023. године изабран је у другом мандату за члана Републичке изборне комисије.
- Од октобра 2022. године именован је за вршиоца дужности генералног менаџера на Универзитету у Новом Пазару, а 2024. године Савет Универзитета изабрао га је за генералног менаџера на период од три године.
Задаци генералног менаџера
Генерални менаџер обавља следеће послове на универзитету:
- руководи радом стручних служби Универзитета;
- координира финансијско-пословну делатност Универзитета;
- предлаже основе пословне политике;
- предлаже годишњи финансијски и развојни план Универзитета;
- стара се о реализовању финансијског плана Универзитета;
- одлучује о коришћењу средстава Универзитета, у границама овлашћења;
- води бригу о економској уравнотежености кадровске политике Универзитета;
- стара се о студентском стандарду на Универзитету;
- успоставља пословну сарадњу с другим установама уз сагласност ректора и председника Универзитета;
- подноси Савету, ректору и председнику Универзитета годишњи извештај о свом раду и резултатима пословања Универзитета;
- предузима све потребне активности од финансијског и развојног значаја за Универзитет;
Помоћник генералног менаџера
Маст. екон. Елма Кујовић
Помоћник генералног менаџера
Опис послова:
- организује извршавање послова и задатака из делокруга рада кабинета генералног менаџера;
- обавља административно-техничке послове за генералног менаџера;
- координира техничке послове између стручних служби;
- сачињава статистичке извештаје за потребе надлежних органа из делокруга рада службе;
- врши телефонско спајање запосленика путем телефонске централе;
- води евиденцију састанака стручних служби.
Центар за постдипломске студије и целоживотно образовање
Руководилац Центра проф. др Азра Ћатовић
CV руководиоца центра за постдипломске студије и целоживотно образовање
- Професор доктор Азра Ћатовић, рођена 09.10.1973. године у Новом Пазару. Основно образовање стекла је у Москви и родном граду, где је и завршила средњу економску школу.
- Економски факултет Универзитета у Приштини, смер: Привредни развој завршила је 2000. године. Дипломирала на тему: „Велики економски систем и управљање системским приступом“ и тиме стекла академско звање дипломирани економиста.
- Мастер рад на тему „Стратегије развоја и управљање развојем малих и средњих предузећа“ одбранила је 2009. године на Универзитету у Новом Пазару и тиме стекла звање мастер економиста.
- Докторску дисертацију под називом: „Утицај интегрисаних маркетинг комуникација на стратешки менаџмент компанија“, одбранила је на Универзитету у Новом Пазару 2013. године и тиме стекла научни степен доктор наука - економске науке.
- Прво радно искуство стекла је 1998. године у породичној фирми „Опција“ у којој је од 2001-2003. године била руководилац финансијске службе, а од 2003-2011. године именована је за генералног директора фирме.
- Од академске 2011/12. године ангажована је као асистент, од 2013/2014. као доцент, а од академске 2018/2019. године као ванредни професор на Департману за економске науке Универзитета у Новом Пазару.
- Руководилац Центра за постдипломске студије Универзитета у Новом Пазару је од 2014. године.
- Ауторка је великог броја научних радова из области менаџмента и бизниса и узела је учешће на многобројним научним конференцијама у земљи и иностранству.
- Течно говори руски језик.
- Удата је и мајка двоје деце.
Задаци
Опис послова:
- организује рад у служби, одговара за реализацију пословних задужења и радну дисциплину у служби, те покреће иницијативе и даје предлоге за унапређење рада службе;
- израђује све извештаје из домена рада Центра за постдипломске студије и целоживотног образовања који служе за потребе Универзитета, Завода за статистику, Министарства и других установа;
- непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за студенте постдипломских студија;
- непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за полазнике целоживотног образовања;
- стручно обрађује и доставља на даљи поступак захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.); издаје све врсте потврда о статусу студента на II и III нивоу студија.
- води документацију о стицању научног степена мастера, односно доктора наука у свим фазама од пријаве до одбране мастер рада, односно докторске дисертације;
- води документацију о полазницима програма целоживотног образовања;
- координира послове везане за осигурање студената;
- координира припреме за промоцију студената другог и трећег циклуса студија;
- архивира документацију из своје надлежности;
Референт центра за постдипломске студије и целоживотно образовање
Таида Дудић
Задаци
Опис послова:
- прима документацију за упис студената постдипломских студија;
- прима документацију за упис полазника семинара за целоживотно образовање;
- врши класификацију и преглед приспеле документације за упис;
- обавља послове уписа и овере школске године односно семестра другог и трећег циклуса студија те остале административне послове везане за студенте;
- издаје потврде, уверења и друге исправе из евиденције Центра за постдипломске студије;
- обавља административно-техничке послове везане за пријаву и одбрану завршних радова на друогом и трећем циклусу студија, обраду и контролу персоналних досијеа студената пре и после одбране завршних радова;
- обавља послове припреме за штампање диплома и промоцију студената другог и трећег циклуса студија;
- прима захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.) и прослеђује их руководиоцу Центра за постдипломске студије на обраду;
- обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле; обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле;
- учествује у састављању извештаја и статистичких података о студентима другог и трећег циклуса студија;
- архивира документацију из своје надлежности;
Шеф студентске службе
Маст. педаг. Бахра Плојовић
Задаци
Опис послова:
- организује рад у студентској служби, одговара за реализацију пословних задужења и радну дисциплину у служби, те покреће иницијативе и даје предлоге за унапређење рада службе;
- израђује све извештаје из домена рада студентске службе који служе за потребе Универзитета, Завода за статистику, Министарства и других установа;
- непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за студенте основних академских студија;
- стручно обрађује и доставља на даљи поступак захтјеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.);
- врши упис студента и провера могућност уписа;
- обавља административно-техничке послове везане за пријаву и одбрану завршних радова на првом циклусу студија, обраду и контролу персоналних досијеа студената пре и после одбране завршних радова;
- координира послове везане за осигурање студената;
- координира припреме за промоцију студената првог циклуса студија;
- архивира документацију из своје надлежности у сарадњи са правном службом;
Референти за студентска питања
Елвира Авдовић
Задужена за студијске програме из области економије, рачунарства, педагогије, психологије и уметности
Задужена за студијске програме из области економије, рачунарства, педагогије, психологије и уметности
Алдина Плојовић
Задужена за студијске програме из области права и филологије
Задужена за студијске програме из области права и филологије
Задаци
Опис послова:
- прима документацију за упис студената; врши класификацију и преглед приспеле документације за упис;
- обавља послове уписа и овере школске године односно семестра првог циклуса студија те остале административне послове везане за студенте;
- издаје потврде, уверења и друге исправе из евиденције студентске службе;
- обавља послове припреме за штампање диплома и промоцију студената првог циклуса студија;
- прима захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.) и прослеђује их шефу Службе на обраду;
- обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле; обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле;
- заказује предавања и испите са предметним наставницима у сарадњи са руководиоцима департмана;
- учествује у састављању извештаја и статистичких података о студентима;
- архивира документацију из своје надлежности;
Центар за осигурање квалитета
Задаци
Опис послова:
- Учествује у активностима приликом спровођења самоевалуације студијских програма;
- Предлаже и развија пројекте из области осигурања квалитета;
- Прати реализацију наставе и о томе, на месечном нивоу извештава проректора за наставу и руководиоце департмана;
- Врши расподелу учионица;
- Води евиденцију дужине трајање часова;
- Обрачунава број одржаних часова;
- Врши анкетирање студената током сваког семестра и израђује извештај о истом;
- Врши анкетирање свршених студената и израђује извештај о истом;
- Врши анкетирање послодаваца и израђује извештај о истом;
- У координацији са проректором за наставу и руководиоцима департмана организује надзор над испитима и колоквијумима;
- Имплементира нова техничка решења у настави;
- Креира нове и ажурира постојеће налоге за електронску пошту;
- Актуализира застареле компоненте система у складу са потребама (инсталација и конфигурација нових верзија софтвера и хардвера);
- Пружа техничку подршку корисницима.
Издавачки центар
Проф. др Кимета Хамидовић
Задаци
Опис послова:
- планира и унапређује рад издавачког центра и штампаних дела;
- учествује у организацији издавачке делатности на Универзитету;
- учествује у изради Правилника о издавачкој делатности и врши одабир публикација у сарадњи са департманима;
- ради на прикупљању материјала и његовом објављивању у часописима које издаје Универзитет;
- проверава оригиналност радова коришћењем специјализованог софтвера;
- технички уређује часописе;
- кореспондира са потенцијалним ауторима;
- стара се о испуњењу законских прописа везано за издавачку делатност;
Библиотека
Маст.филол. Рејхана Селмановић
Задаци
Опис послова:
- стара се о комплетности система каталога у Библиотеци, њиховој усклађености са важећим стручним и технолошким стандардима те о њиховој функционалној прилагођености потребама Библиотеке;
- организује усмеравање библиотечке грађе у фондове Библиотеке и даје упутства за стручни смештај библиотечке грађе;
- стара се за избалансираност фондова Библиотеке;
- води групни инвентар и друге статистике о променама о обиму и квалитету фонда;
- остварује увид у стање очуваности библиотечке грађе и предлаже мере заштите од пропадања и расипања;
- организује набавку и учествује у пословима изградње или оптимизирања инструмената потребних за обраду библиотечке грађе;
- води читаоницу;
- обавља послове међубиблиотечке позајмице;
- врши упис корисника у Библиотеку;
- даје информације о библиотечкој грађи;
- према попуњеним реверсима припрема књиге за издавање;
- задужује кориснике књигама, те води евиденцију о уредном враћању књига;
- даје предлоге за набавку књижне грађе;
ПР служба
Маст. психол. Наида Карасалиховић Булић
Задаци
Опис послова:
- обавља послове портпарола Универзитета;
- прати све активности на Универзитету;
- даје саопштења за јавност и редовно извештава медије о активностима на Универзитету, те прати њихово извештавање;
- пише званична саопштења о догађајима Универзитета;
- управља налозима за друштвене мреже Универзитета;
- координира емисије о универзитету у сарадњи са медијским партнерима.
Маркетинг служба
Маст.екон. Џенета Ницевић
Задаци
Опис послова:
- Анализирају се потребе потенцијалних студената, конкуренција, те се прате трендови у високом образовању.
- Предлаже стратегије које ће привући жељене студенте и представити универзитет у најбољем светлу.
- Предлаже препознатљив идентитет универзитета, укључујући визуелни идентитет, слогане и поруке.
- Организују се различите промотивне активности, као што су отворена врата, сајмови образовања, вебинари, друштвене мреже итд.
- Мерење успешности: Пратиће се учинковитост маркетиншких активности и мериће се резултати.
Администратор
Дипл. екон. Рејхан Фетаховић
Задаци
Опис послова:
- координира све активности везане за имплементацију и унапређење Информацијског система универзитета;
- учествује у анализи, дизајнирању и пројектовању информацијског система Универзитета;
- учествује у пројектовању интеграцијских решења за постојећу информацијску инфраструктуру;
- прати нове технологије и анализира њихове примене на Универзитету;
- врши анализу и планско проширење ресурса везаних за Интернет и друге услуге;
- конфигурише, администрира и одржава мрежу;
- инсталира, администрира и одржава серверску опрему;
- одржава и унапређује сигурности система;
- врши мониторинг система;
- одржава базе података;
- администрира контролу приступа, израђује техничку документацију
Администратот интернет странице
Маст. информ. Ајша Бишевац
Задаци
Опис послова:
- координира све активности везане за имплементацију и унапређење интернет странице универзитета;
- технички уређује званичну интернет страницу Универзитета;
- води рачуна о актуелностима информација на сајту;
- прати нове интернет технологије и анализира њихове примене на Универзитету;
- конфигурише, администрира и одржава интернет страницу;
- одржава и унапређује сигурности странице;
- врши мониторинг странице
Техничка служба
Шеф техничке службе дипл. прав. Џенан Пепић
Задаци
Опис послова:
- организује и руководи радом Службе, те предузима мере за њен ефикаснији рад;
- прати прописе из домена рада Службе те покреће иницијативу и израђује нацрте нових, односно измене и допуне постојећих општих аката;
- израђује планове неопходног инвестиционог и текућег одржавања објеката, те у складу са плановима издаје налоге за рад домарима;
- води послове инвестиционог и текућег одржавања објеката;
- планира набавку потребног алата и материјала за текуће одржавање опреме и објеката;
- организује физичко обезбеђење објеката;
- обавља све стручно-административне послове из области заштите на раду (даље: ЗНР) и заштите од пожара (даље: ЗОП),
- прати и проучава прописе из области ЗНР и ЗОП, те иницира доношење општих аката из тих области;
- израђује потребне планове и програме те се стара о вођењу свих евиденција из области ЗНР и ЗОП;
- уз сагласност генералног секретара контактира са инспекцијским органима и поступа по њиховим налозима;
- организује упућивање запосленика на систематске лекарске прегледе;
- прикупља чињенице и/или присуствује на месту настале повреде запосленика на раду и попуњава пријаву о повреди на раду, те води њихову евиденцију;
- учествује у обуци запосленика из области ЗНР и ЗОП;
- врши непосредни надзор над применом мера ЗНР и ЗОП те о уоченим недостацима обавештава генералног секретара;
- брине о исправности средстава и опреме за гашење пожара;
- обезбеђује да предвиђена опрема и средства за гашење пожара буду лоцирана на прописаном месту те да се не користе у ненаменске сврхе;
- обезбеђује да натписи, знаци забране и упозорења буду увек видно истакнути.
Служба за набавке
Дипл. прав. Алмир Црновршанин
Задаци
Опис послова:
- по налогу генералног менаџера врши наруџбу робе на основу закључених уговора или одлука надлежних органа и стара се о њеној испоруци;
- врши квантитативан и квалитативан пријем робе;
- врши задужење лица и департмана са основним средствима те листе о задужењима доставља Рачуноводствено-финансијској служби;
- издаје односно задужује робом одговорна лица по департманима и службама на основу требовања, односно усменог или писменог службеног налога;
- контролише испостављене фактуре добављача одабраног у поступку јавне набавке, сравњава их са отпремницом и доставља Рачуноводствено-финансијској служби на плаћање;
- води евиденцију о утрошку потрошног материјала;
- по потреби управља службеним возилом, по усменом или писменом налогу генералног менаџера;
- задужује се возилом са опремом и брине се о истом;
- преузима улазну пошту и предаје је на протокол;
- преузима излазну пошту са протокола и предаје је на назначену адресу, односно на пошту.