Menadžment

Менаџмент

Менаџмент универзитета представља централну административну службу која има кључну улогу у ефикасном функционисању нашег универзитета. Његове одговорности су широке и обухватају низ активности које директно утичу на свакодневни живот академске заједнице и квалитет студирања.

Главни задаци менаџмента су следећи:

  • Координација и управљање: Менаџмент је задужен за координацију различитих служби и од‌ељења унутар универзитета, осигуравајући да сви сегменти раде усклађено и ефикасно.
  • Административни рад за студентима: Обухвата широк спектар задатака, од вођења студентских евиденција и издавања диплома до организовања испита и пријема нових студената. 
  • Комуникација са јавношћу: Одговоран је за информисање јавности о активностима универзитета, одржавање званичне интернет странице и друштвених мрежа, као и организовање различитих догађаја.
  • Маркетинг: Стара се о промоцији студијских програма.
  • ИКТ подршка: Обезбеђује техничку подршку за све кориснике универзитета, укључујући рачунарске системе, мрежу и софтверске апликације.
  • Техничка подршка:Ова функција обухвата одржавање и заштиту зграде и опреме.
  • Библиотека: Обезбеђивање квалитетне литературе за студенте и наставно особље.

Генерални менаџер

Проф. др Енвер Међедовић
CV Генералног менаџера
  • Др Енвер Међедовић је рођен 10.08.1984. године у Новом Пазару. Завршио је Правни факултет, одсек за криминалистику, на Универзитету у Новом Пазару, где је дипломирао 2007. године и стекао звање – дипломирани правник-криминалиста.
  • Мастер студије у трајању од једне године из области „правних наука“ завршио је на Универзитету у Новом Пазару 2009. године и стекао звање дипломирани правник-мастер. Од 2007. године радио је на Универзитету у Новом Пазару, где је био ангажован као асистент на предметима из криминалистичко-безбедносне области.
  • Докторске студије окончао је 2013. године, одбранивши докторску дисертацију „Етиолошки и феноменолошки аспекти наркокриминалитета са посебним освртом на подручје Новог Пазара“.
  • Године 2013. изабран је у звање доцента и ангажован на предметима из криминалистичко-безбедносне области. Године 2019. изабран је у звање ванредног професора, а 2024. године реизабран је у звање ванредног професора из криминалистичко-безбедносних наука.
  • Учествовао је на многим семинарима, конгресима и научним скуповима, где се усавршавао и својим бројним радовима дао допринос. Аутор је више научних радова категорије М51 и један је од аутора монографије „Организовани криминал – издвојена дела“.
  • Године 2022. Народна скупштина Србије изабрала га је у стални сазив Републичке изборне комисије, а 2023. године изабран је у другом мандату за члана Републичке изборне комисије.
  • Од октобра 2022. године именован је за вршиоца дужности генералног менаџера на Универзитету у Новом Пазару, а 2024. године Савет Универзитета изабрао га је за генералног менаџера на период од три године.
Задаци генералног менаџера
  Генерални менаџер обавља следеће послове на универзитету:
  1. руководи радом стручних служби Универзитета;
  2. координира финансијско-пословну д‌елатност Универзитета;
  3. предлаже основе пословне политике;
  4. предлаже годишњи финансијски и развојни план Универзитета;
  5. стара се о реализовању финансијског плана Универзитета;
  6. одлучује о коришћењу средстава Универзитета, у границама овлашћења;
  7. води бригу о економској уравнотежености кадровске политике Универзитета;
  8. стара се о студентском стандарду на Универзитету;
  9. успоставља пословну сарадњу с другим установама уз сагласност ректора и председника Универзитета;
  10. подноси Савету, ректору и председнику Универзитета годишњи извештај о свом раду и резултатима пословања Универзитета;
  11. предузима све потребне активности од финансијског и развојног значаја за Универзитет;

Помоћник генералног менаџера

Маст. екон. Елма Кујовић
Помоћник генералног менаџера

Опис послова:

  1. организује извршавање послова и задатака из д‌елокруга рада кабинета генералног менаџера;
  2. обавља административно-техничке послове за генералног менаџера;
  3. координира техничке послове између стручних служби;
  4. сачињава статистичке извештаје за потребе надлежних органа из д‌елокруга рада службе;
  5. врши телефонско спајање запосленика путем телефонске централе;
  6. води евиденцију састанака стручних служби.

Центар за постдипломске студије и целоживотно образовање

Руководилац Центра проф. др Азра Ћатовић
CV руководиоца центра за постдипломске студије и целоживотно образовање
  • Професор доктор Азра Ћатовић, рођена 09.10.1973. године у Новом Пазару. Основно образовање стекла је у Москви и родном граду, где је и завршила средњу економску школу.
  • Економски факултет Универзитета у Приштини, смер: Привредни развој завршила је 2000. године. Дипломирала на тему: „Велики економски систем и управљање системским приступом“ и тиме стекла академско звање дипломирани економиста.
  • Мастер рад на тему „Стратегије развоја и управљање развојем малих и средњих предузећа“ одбранила је 2009. године на Универзитету у Новом Пазару и тиме стекла звање мастер економиста.
  • Докторску дисертацију под називом: „Утицај интегрисаних маркетинг комуникација на стратешки менаџмент компанија“, одбранила је на Универзитету у Новом Пазару 2013. године и тиме стекла научни степен доктор наука - економске науке.
  • Прво радно искуство стекла је 1998. године у породичној фирми „Опција“ у којој је од 2001-2003. године била руководилац финансијске службе, а од 2003-2011. године именована је за генералног директора фирме.
  • Од академске 2011/12. године ангажована је као асистент, од 2013/2014. као доцент, а од академске 2018/2019. године као ванредни професор на Департману за економске науке Универзитета у Новом Пазару.
  • Руководилац Центра за постдипломске студије Универзитета у Новом Пазару је од 2014. године.
  • Ауторка је великог броја научних радова из области менаџмента и бизниса и узела је учешће на многобројним научним конференцијама у земљи и иностранству.
  • Течно говори руски језик.
  • Удата је и мајка двоје деце.
Задаци

 

Опис послова:

  1. организује рад у служби, одговара за реализацију пословних задужења и радну дисциплину у служби, те покреће иницијативе и даје предлоге за унапређење рада службе;
  2. израђује све извештаје из домена рада Центра за постдипломске студије и целоживотног образовања који служе за потребе Универзитета, Завода за статистику, Министарства и других установа;
  3. непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за студенте постдипломских студија;
  4. непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за полазнике целоживотног образовања;
  5. стручно обрађује и доставља на даљи поступак захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.); издаје све врсте потврда о статусу студента на II и III нивоу студија.
  6. води документацију о стицању научног степена мастера, односно доктора наука у свим фазама од пријаве до одбране мастер рада, односно докторске дисертације;
  7. води документацију о полазницима програма целоживотног образовања;
  8. координира послове везане за осигурање студената;
  9. координира припреме за промоцију студената другог и трећег циклуса студија;
  10. архивира документацију из своје надлежности;

Референт центра за постдипломске студије и целоживотно образовање

Таида Дудић
Задаци

Опис послова:

  1. прима документацију за упис студената постдипломских студија;
  2. прима документацију за упис полазника семинара за целоживотно образовање;
  3. врши класификацију и преглед приспеле документације за упис;
  4. обавља послове уписа и овере школске године односно семестра другог и трећег циклуса студија те остале административне послове везане за студенте;
  5. издаје потврде, уверења и друге исправе из евиденције Центра за постдипломске студије;
  6. обавља административно-техничке послове везане за пријаву и одбрану завршних радова на друогом и трећем циклусу студија, обраду и контролу персоналних досијеа студената пре и после одбране завршних радова;
  7. обавља послове припреме за штампање диплома и промоцију студената другог и трећег циклуса студија;
  8. прима захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.) и прослеђује их руководиоцу Центра за постдипломске студије на обраду;
  9. обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле; обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле;
  10. учествује у састављању извештаја и статистичких података о студентима другог и трећег циклуса студија;
  11. архивира документацију из своје надлежности;

Шеф студентске службе

Маст. педаг. Бахра Плојовић
Задаци

Опис послова:

  1. организује рад у студентској служби, одговара за реализацију пословних задужења и радну дисциплину у служби, те покреће иницијативе и даје предлоге за унапређење рада службе;
  2. израђује све извештаје из домена рада студентске службе који служе за потребе Универзитета, Завода за статистику, Министарства и других установа;
  3. непосредно сарађује с руководиоцима департмана на реализацији послова везаних за студенте основних академских студија;
  4. стручно обрађује и доставља на даљи поступак захтјеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.);
  5. врши упис студента и провера могућност уписа;
  6. обавља административно-техничке послове везане за пријаву и одбрану завршних радова на првом циклусу студија, обраду и контролу персоналних досијеа студената пре и после одбране завршних радова;
  7. координира послове везане за осигурање студената;
  8. координира припреме за промоцију студената првог циклуса студија;
  9. архивира документацију из своје надлежности у сарадњи са правном службом;

Референти за студентска питања

Елвира Авдовић
Задужена за студијске програме из области економије, рачунарства, педагогије, психологије и уметности
Алдина Плојовић
Задужена за студијске програме из области права и филологије
Задаци

Опис послова:

  1. прима документацију за упис студената; врши класификацију и преглед приспеле документације за упис;
  2. обавља послове уписа и овере школске године односно семестра првог циклуса студија те остале административне послове везане за студенте;
  3. издаје потврде, уверења и друге исправе из евиденције студентске службе;
  4. обавља послове припреме за штампање диплома и промоцију студената првог циклуса студија;
  5. прима захтеве студената (прелаз, мировање статуса, поновно стицање статуса и сл.) и прослеђује их шефу Службе на обраду;
  6. обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле; обавља сву кореспонденцију са студентима непосредно и путем огласне табле;
  7. заказује предавања и испите са предметним наставницима у сарадњи са руководиоцима департмана;
  8. учествује у састављању извештаја и статистичких података о студентима;
  9. архивира документацију из своје надлежности;

Центар за осигурање квалитета

Задаци

Опис послова:

  1. Учествује у активностима приликом спровођења самоевалуације студијских програма;
  2. Предлаже и развија пројекте из области осигурања квалитета;
  3. Прати реализацију наставе и о томе, на месечном нивоу извештава проректора за наставу и руководиоце департмана;
  4. Врши распод‌елу учионица;
  5. Води евиденцију дужине трајање часова;
  6. Обрачунава број одржаних часова;
  7. Врши анкетирање студената током сваког семестра и израђује извештај о истом;
  8. Врши анкетирање свршених студената и израђује извештај о истом;
  9. Врши анкетирање послодаваца и израђује извештај о истом;
  10. У координацији са проректором за наставу и руководиоцима департмана организује надзор над испитима и колоквијумима;
  11. Имплементира нова техничка решења у настави;
  12. Креира нове и ажурира постојеће налоге за електронску пошту;
  13. Актуализира застареле компоненте система у складу са потребама (инсталација и конфигурација нових верзија софтвера и хардвера);
  14. Пружа техничку подршку корисницима.

Издавачки центар

Проф. др Кимета Хамидовић
Задаци

Опис послова:

  1. планира и унапређује рад издавачког центра и штампаних д‌ела;
  2. учествује у организацији издавачке д‌елатности на Универзитету;
  3. учествује у изради Правилника о издавачкој д‌елатности и врши одабир публикација у сарадњи са департманима;
  4. ради на прикупљању материјала и његовом објављивању у часописима које издаје Универзитет;
  5. проверава оригиналност радова коришћењем специјализованог софтвера;
  6. технички уређује часописе;
  7. кореспондира са потенцијалним ауторима;
  8. стара се о испуњењу законских прописа везано за издавачку д‌елатност;

Библиотека

Маст.филол. Рејхана Селмановић
Задаци

Опис послова:

  1. стара се о комплетности система каталога у Библиотеци, њиховој усклађености са важећим стручним и технолошким стандардима те о њиховој функционалној прилагођености потребама Библиотеке;
  2. организује усмеравање библиотечке грађе у фондове Библиотеке и даје упутства за стручни смештај библиотечке грађе;
  3. стара се за избалансираност фондова Библиотеке;
  4. води групни инвентар и друге статистике о променама о обиму и квалитету фонда;
  5. остварује увид у стање очуваности библиотечке грађе и предлаже мере заштите од пропадања и расипања;
  6. организује набавку и учествује у пословима изградње или оптимизирања инструмената потребних за обраду библиотечке грађе;
  7. води читаоницу;
  8. обавља послове међубиблиотечке позајмице;
  9. врши упис корисника у Библиотеку;
  10. даје информације о библиотечкој грађи;
  11. према попуњеним реверсима припрема књиге за издавање;
  12. задужује кориснике књигама, те води евиденцију о уредном враћању књига;
  13. даје предлоге за набавку књижне грађе;

ПР служба

Маст. психол. Наида Карасалиховић Булић
Задаци

Опис послова:

  1. обавља послове портпарола Универзитета;
  2. прати све активности на Универзитету;
  3. даје саопштења за јавност и редовно извештава медије о активностима на Универзитету, те прати њихово извештавање;
  4. пише званична саопштења о догађајима Универзитета;
  5. управља налозима за друштвене мреже Универзитета;
  6. координира емисије о универзитету у сарадњи са медијским партнерима.

Маркетинг служба

Маст.екон. Џенета Ницевић
Задаци

Опис послова:

  1. Анализирају се потребе потенцијалних студената, конкуренција, те се прате трендови у високом образовању.
  2. Предлаже стратегије које ће привући жељене студенте и представити универзитет у најбољем светлу.
  3. Предлаже препознатљив идентитет универзитета, укључујући визуелни идентитет, слогане и поруке.
  4. Организују се различите промотивне активности, као што су отворена врата, сајмови образовања, вебинари, друштвене мреже итд.
  5. Мерење успешности: Пратиће се учинковитост маркетиншких активности и мериће се резултати.

Администратор

Дипл. екон. Рејхан Фетаховић
Задаци

Опис послова:

  1. координира све активности везане за имплементацију и унапређење Информацијског система универзитета;
  2. учествује у анализи, дизајнирању и пројектовању информацијског система Универзитета;
  3. учествује у пројектовању интеграцијских решења за постојећу информацијску инфраструктуру;
  4. прати нове технологије и анализира њихове примене на Универзитету;
  5. врши анализу и планско проширење ресурса везаних за Интернет и друге услуге;
  6. конфигурише, администрира и одржава мрежу;
  7. инсталира, администрира и одржава серверску опрему;
  8. одржава и унапређује сигурности система;
  9. врши мониторинг система;
  10. одржава базе података;
  11. администрира контролу приступа, израђује техничку документацију

Администратот интернет странице

Маст. информ. Ајша Бишевац
Задаци

Опис послова:

  1. координира све активности везане за имплементацију и унапређење интернет странице универзитета;
  2. технички уређује званичну интернет страницу Универзитета;
  3. води рачуна о актуелностима информација на сајту;
  4. прати нове интернет технологије и анализира њихове примене на Универзитету;
  5. конфигурише, администрира и одржава интернет страницу;
  6. одржава и унапређује сигурности странице;
  7. врши мониторинг странице

Техничка служба

Шеф техничке службе дипл. прав. Џенан Пепић
Задаци

Опис послова:

  1. организује и руководи радом Службе, те предузима мере за њен ефикаснији рад;
  2. прати прописе из домена рада Службе те покреће иницијативу и израђује нацрте нових, односно измене и допуне постојећих општих аката;
  3. израђује планове неопходног инвестиционог и текућег одржавања објеката, те у складу са плановима издаје налоге за рад домарима;
  4. води послове инвестиционог и текућег одржавања објеката;
  5. планира набавку потребног алата и материјала за текуће одржавање опреме и објеката;
  6. организује физичко обезбеђење објеката;
  7. обавља све стручно-административне послове из области заштите на раду (даље: ЗНР) и заштите од пожара (даље: ЗОП),
  8. прати и проучава прописе из области ЗНР и ЗОП, те иницира доношење општих аката из тих области;
  9. израђује потребне планове и програме те се стара о вођењу свих евиденција из области ЗНР и ЗОП;
  10. уз сагласност генералног секретара контактира са инспекцијским органима и поступа по њиховим налозима;
  11. организује упућивање запосленика на систематске лекарске прегледе;
  12. прикупља чињенице и/или присуствује на месту настале повреде запосленика на раду и попуњава пријаву о повреди на раду, те води њихову евиденцију;
  13. учествује у обуци запосленика из области ЗНР и ЗОП;
  14. врши непосредни надзор над применом мера ЗНР и ЗОП те о уоченим недостацима обавештава генералног секретара;
  15. брине о исправности средстава и опреме за гашење пожара;
  16. обезбеђује да предвиђена опрема и средства за гашење пожара буду лоцирана на прописаном месту те да се не користе у ненаменске сврхе;
  17. обезбеђује да натписи, знаци забране и упозорења буду увек видно истакнути.

Служба за набавке

Дипл. прав. Алмир Црновршанин
Задаци

Опис послова:

  1. по налогу генералног менаџера врши наруџбу робе на основу закључених уговора или одлука надлежних органа и стара се о њеној испоруци;
  2. врши квантитативан и квалитативан пријем робе;
  3. врши задужење лица и департмана са основним средствима те листе о задужењима доставља Рачуноводствено-финансијској служби;
  4. издаје односно задужује робом одговорна лица по департманима и службама на основу требовања, односно усменог или писменог службеног налога;
  5. контролише испостављене фактуре добављача одабраног у поступку јавне набавке, сравњава их са отпремницом и доставља Рачуноводствено-финансијској служби на плаћање;
  6. води евиденцију о утрошку потрошног материјала;
  7. по потреби управља службеним возилом, по усменом или писменом налогу генералног менаџера;
  8. задужује се возилом са опремом и брине се о истом;
  9. преузима улазну пошту и предаје је на протокол;
  10. преузима излазну пошту са протокола и предаје је на назначену адресу, односно на пошту.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare