Sekretarijat

Sekretarijat

Sekretarijat
Sekretarijat univerziteta pruža pravnu podršku univerzitetu, priprema ugovore, zastupa interese univerziteta i obezbjeđuje usklađenost sa važećim zakonodavstvom.

Glavne funkcije sekretarijata su:

  • Pravno savjetovanje: Pružanje pravnih savjeta studentima, zaposlenima i rukovodstvu u vezi sa različitim pravnim pitanjima.
  • Izrada pravnih akata: Priprema i izrada ugovora, sporazuma, pravilnika, odluka i drugih pravnih dokumenata.
  • Praćenje i analiza zakonske regulative: Praćenje izmjena i dopuna zakona i drugih propisa koji se odnose na organizaciju.
  • Osiguranje pravne sigurnosti: Osiguranje da organizacija poštuje sve važeće zakone i propise.

General Secretary

Doc. dr. Jasmina Nikšić
CV Generalnog sekretara
  • Doc. dr. Jasmina (Pljakić) Nikšić rođena je 29. 05. 1984. godine u Beogradu. Osnovnu i srednju školu, Gimnaziju, završila je u Novom Pazaru. Pravni fakultet Univerziteta u Prištini završila je 2009. godine.
  • Master studije prava završila je na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru 2014. godine.
  • Doktorske studije prava okončala je 2021. godine na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru i stekla zvanje doktor pravnih nauka, nakon čega je birana u zvanje docenta za užu naučnu oblast: Građansko pravo.
  • Na Univerzitetu u Novom Pazaru radi od 2010. godine, najprije kao pravnik u Pravnoj službi, a zatim kao sekretar u Rektoratu. Uporedo je obavljala i poslove PR menadžera Univerziteta. Od 2016. godine obavljala je poslove pomoćnika generalnog menadžera do 2020. kada je imenovana za šefa kabineta predsjednika Univerziteta. U periodu od 2021-2022. godine obavljala je funkciju rukovodioca Departmana za ekonomske nauke.
  • Angažovana je u nastavi na Departmanu za pravne nauke od 2011. godine, najprije kao saradnik u nastavi, zatim kao asistent, a od 2021. kao nastavnik u zvanju docenta na građanskoj grupi predmeta.
  • Autorka je velikog broja naučnih radova iz oblasti građanskog prava i uzela je učešće na mnogobrojnim naučnim konferencijama u zemlji i zemljama regiona.
  • Udata je i majka troje djece.
Zadaci generalnog sekretara

Opis poslova:

  1. Organizuje, rukovodi i koordinira rad službi u Sekretarijatu Univerziteta;
  2. Prati i stara se o provođenju zakona, Statuta i drugih opštih akata Univerziteta;
  3. Prati i proučava propise i daje inicijativu za donošenje novih i izmjene i dopune postojećih opštih akata;
  4. Prati i proučava pitanja od značaja za rad Univerziteta i njegovih organa;
  5. Priprema i izrađuje pojedine opšte akte Univerziteta;
  6. Sarađuje sa komisijama i radnim grupama za izradu teksta nacrta akata koje donose organi Univerziteta;
  7. Daje stručna mišljenja o pitanjima iz djelatnosti Univerziteta;
  8. Učestvuje u izradi ugovora koje Univerzitet zaključuje sa trećim osobama;
  9. Sastavlja podneske (tužbe, žalbe, predstavke) i podnosi ih nadležnim tijelima i institucijama;
  10. Po punomoći rektora zastupa Univerzitet kao stranku u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim institucijama;
  11. Obavlja administrativno-pravne poslove za upis Univerziteta u sudski registar i upis svih promjena u registru;
  12. Čuva i upotrebljava veliki pečat i štambilj Univerziteta u skladu sa uputstvom rektora;
  13. Pruža stručnu pomoć studentskom predstavničkom tijelu;
  14. Učestvuje u aktivnostima Univerziteta u pravnoj komunikaciji s drugim univerzitetima i akademskim asocijacijama u zemlji i inostranstvu;
  15. Učestvuje u pripremi sjednica Senata, Savjeta i drugih organa Univerziteta;
  16. Vodi evidenciju o izdatim diplomama, duplikatima diploma i ostalih javnih isprava;
  17. Prati realizaciju donesenih odluka i zaključaka i o tome obavještava rektora;
  18. Priprema međunarodne ugovore o saradnji u saradnji sa prorektorom za međunarodnu saradnju;
  19. Obavlja i druge poslove po nalogu rektora.

Pomoćnik generalnog sekretara

Mast. prav. Ševal Kadrija Pupe
CV pomoćnik generalnog sekretara
  • Ševal Kadrija Pupe rođena je 25.05.1992.godine u Tetovu, Republika Makedonija. Osnovnu i srednju školu završila je u Prizrenu.
  • Osnovne akademske studije na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru okončala je 2016.godine. Master akademske studije iz oblasti građanskog prava završila je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Kragujevcu 2021.godine i stekla zvanje master pravnik.
  • Od 2022.godine angažovana je kao saradnik u nastavi na Univerzitetu u Novom Pazaru na građanskoj grupi predmeta. 2023.godine položila je pravosudni ispit.
  • U svom akademskom radu bavi se građanskim pravom iz koje oblasti objavljuje naučne radove.
  • Udata je i majka dvoje dece.
Zadaci pomoćnika generalnog sekretara

Opis poslova:

  1. Prima, otvara i dostavlja primljenu poštu na Univerzitetu;
  2. Zavodi signiranu poštu u djelovodni protokol;
  3. Zavodi predmete i akte u interne dostavne knjige radi njihovog dostavljanja u rad;
  4. Vodi računa o rokovima, predmetima i aktima stavljenim u rokovnik predmeta i blagovremeno ih dostavlja zaposleniku - obrađivaču u rad;
  5. Zavodi poštu koja glasi na ime u posebnu knjigu za ličnu poštu;
  6. Vrši razvođenje akata i predmeta;
  7. Zavodi akte i predmete Univerziteta u djelovodni protokol prije njihovog otpremanja;
  8. Pakuje izlaznu poštu u koverte ili na drugi odgovarajući način, po važećim poštanskim propisima, vrši njihovo adresiranje i otprema poštu zavođenjem u propisane knjige za otpremu pošte;
  9. Kopira, slaže i uvezuje kopirani materijal za sjednice organa Univerziteta;
  10. Otprema materijale za sjednice organa Univerziteta;
  11. Vodi arhivu organa Univerziteta i ostale dokumentacije važne za Univerzitet;
  12. Obavještava studente, zaposlenike i druge stranke o bitnim događajima;
  13. Šalje na objavljivanje konkurse koje raspisuju organi Univerziteta;
  14. Obavlja i druge poslove u skladu s propisima o kancelarijskom poslovanju, kao i poslove po nalogu generalnog sekretara.

Registry Office

Pisarnica je organizacijska jedinica koja se bavi administrativnim poslovima vezanim uz prijem, obradu i distribuciju dokumentacije unutar neke organizacije. Ona predstavlja centralno mjesto gdje se primaju i evidentiraju sva pismena dokumenta koja stižu u organizaciju, bilo da su to dopisi, zahtjevi, ugovori ili druga dokumentacija.
Glavne funkcije pisarnice

Prijem i registracija pošiljaka: Primanje svih vrsta pošiljaka, njihovo otvaranje, pregled i registracija u odgovarajući registar.

Razvrstavanje i distribucija: Razvrstavanje pristiglih dokumenata prema sadržaju i upućivanje na daljnju obradu nadležnim službama ili osobama.

Evidencija: Vođenje precizne evidencije o svim primljenim i poslanim dokumentima, kako bi se omogućilo lako pronalaženje i praćenje tijeka predmeta.

Arhiviranje: Čuvanje arhivske građe prema važećim propisima i internim aktima organizacije.

Ostali administrativni poslovi: Izrada raznih vrsta obrazaca, ovjera dokumenata, priprema pošiljaka za slanje i druge poslove koji su vezani uz protok dokumentacije.

Matična služba

Matična služba je administrativna jedinica koja se bavi evidentiranjem svih studenata i njihovog uspjeha tokom studiranja. Od izdavanja indeksa do diploma, matična služba je uključena u ovaj proces.
Glavne funkcije Matične službe
  • Vodi matičnu knjigu studenata svih ciklusa studija i drugu propisanu evidenciju o studentima.
  • Unosi osnovne podatke za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
  • Unosi nakon svakog ispitnog roka rezultate ispita za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
  • Unosi informacije o završetku studiranja za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
  • Određuje broj indeksa i popunjava iste.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare