Sekretarijat
11/14/2024 2024-12-24 10:20Sekretarijat
Sekretarijat
Sekretarijat
Sekretarijat univerziteta pruža pravnu podršku univerzitetu, priprema ugovore, zastupa interese univerziteta i obezbjeđuje usklađenost sa važećim zakonodavstvom.
Glavne funkcije sekretarijata su:
- Pravno savjetovanje: Pružanje pravnih savjeta studentima, zaposlenima i rukovodstvu u vezi sa različitim pravnim pitanjima.
- Izrada pravnih akata: Priprema i izrada ugovora, sporazuma, pravilnika, odluka i drugih pravnih dokumenata.
- Praćenje i analiza zakonske regulative: Praćenje izmjena i dopuna zakona i drugih propisa koji se odnose na organizaciju.
- Osiguranje pravne sigurnosti: Osiguranje da organizacija poštuje sve važeće zakone i propise.
General Secretary
Doc. dr. Jasmina Nikšić
CV Generalnog sekretara
- Doc. dr. Jasmina (Pljakić) Nikšić rođena je 29. 05. 1984. godine u Beogradu. Osnovnu i srednju školu, Gimnaziju, završila je u Novom Pazaru. Pravni fakultet Univerziteta u Prištini završila je 2009. godine.
- Master studije prava završila je na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru 2014. godine.
- Doktorske studije prava okončala je 2021. godine na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru i stekla zvanje doktor pravnih nauka, nakon čega je birana u zvanje docenta za užu naučnu oblast: Građansko pravo.
- Na Univerzitetu u Novom Pazaru radi od 2010. godine, najprije kao pravnik u Pravnoj službi, a zatim kao sekretar u Rektoratu. Uporedo je obavljala i poslove PR menadžera Univerziteta. Od 2016. godine obavljala je poslove pomoćnika generalnog menadžera do 2020. kada je imenovana za šefa kabineta predsjednika Univerziteta. U periodu od 2021-2022. godine obavljala je funkciju rukovodioca Departmana za ekonomske nauke.
- Angažovana je u nastavi na Departmanu za pravne nauke od 2011. godine, najprije kao saradnik u nastavi, zatim kao asistent, a od 2021. kao nastavnik u zvanju docenta na građanskoj grupi predmeta.
- Autorka je velikog broja naučnih radova iz oblasti građanskog prava i uzela je učešće na mnogobrojnim naučnim konferencijama u zemlji i zemljama regiona.
- Udata je i majka troje djece.
Zadaci generalnog sekretara
Opis poslova:
- Organizuje, rukovodi i koordinira rad službi u Sekretarijatu Univerziteta;
- Prati i stara se o provođenju zakona, Statuta i drugih opštih akata Univerziteta;
- Prati i proučava propise i daje inicijativu za donošenje novih i izmjene i dopune postojećih opštih akata;
- Prati i proučava pitanja od značaja za rad Univerziteta i njegovih organa;
- Priprema i izrađuje pojedine opšte akte Univerziteta;
- Sarađuje sa komisijama i radnim grupama za izradu teksta nacrta akata koje donose organi Univerziteta;
- Daje stručna mišljenja o pitanjima iz djelatnosti Univerziteta;
- Učestvuje u izradi ugovora koje Univerzitet zaključuje sa trećim osobama;
- Sastavlja podneske (tužbe, žalbe, predstavke) i podnosi ih nadležnim tijelima i institucijama;
- Po punomoći rektora zastupa Univerzitet kao stranku u postupcima pred sudovima, organima uprave i drugim institucijama;
- Obavlja administrativno-pravne poslove za upis Univerziteta u sudski registar i upis svih promjena u registru;
- Čuva i upotrebljava veliki pečat i štambilj Univerziteta u skladu sa uputstvom rektora;
- Pruža stručnu pomoć studentskom predstavničkom tijelu;
- Učestvuje u aktivnostima Univerziteta u pravnoj komunikaciji s drugim univerzitetima i akademskim asocijacijama u zemlji i inostranstvu;
- Učestvuje u pripremi sjednica Senata, Savjeta i drugih organa Univerziteta;
- Vodi evidenciju o izdatim diplomama, duplikatima diploma i ostalih javnih isprava;
- Prati realizaciju donesenih odluka i zaključaka i o tome obavještava rektora;
- Priprema međunarodne ugovore o saradnji u saradnji sa prorektorom za međunarodnu saradnju;
- Obavlja i druge poslove po nalogu rektora.
Pomoćnik generalnog sekretara
Mast. prav. Ševal Kadrija Pupe
CV pomoćnik generalnog sekretara
- Ševal Kadrija Pupe rođena je 25.05.1992.godine u Tetovu, Republika Makedonija. Osnovnu i srednju školu završila je u Prizrenu.
- Osnovne akademske studije na Departmanu za pravne nauke Univerziteta u Novom Pazaru okončala je 2016.godine. Master akademske studije iz oblasti građanskog prava završila je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Kragujevcu 2021.godine i stekla zvanje master pravnik.
- Od 2022.godine angažovana je kao saradnik u nastavi na Univerzitetu u Novom Pazaru na građanskoj grupi predmeta. 2023.godine položila je pravosudni ispit.
- U svom akademskom radu bavi se građanskim pravom iz koje oblasti objavljuje naučne radove.
- Udata je i majka dvoje dece.
Zadaci pomoćnika generalnog sekretara
Opis poslova:
- Prima, otvara i dostavlja primljenu poštu na Univerzitetu;
- Zavodi signiranu poštu u djelovodni protokol;
- Zavodi predmete i akte u interne dostavne knjige radi njihovog dostavljanja u rad;
- Vodi računa o rokovima, predmetima i aktima stavljenim u rokovnik predmeta i blagovremeno ih dostavlja zaposleniku - obrađivaču u rad;
- Zavodi poštu koja glasi na ime u posebnu knjigu za ličnu poštu;
- Vrši razvođenje akata i predmeta;
- Zavodi akte i predmete Univerziteta u djelovodni protokol prije njihovog otpremanja;
- Pakuje izlaznu poštu u koverte ili na drugi odgovarajući način, po važećim poštanskim propisima, vrši njihovo adresiranje i otprema poštu zavođenjem u propisane knjige za otpremu pošte;
- Kopira, slaže i uvezuje kopirani materijal za sjednice organa Univerziteta;
- Otprema materijale za sjednice organa Univerziteta;
- Vodi arhivu organa Univerziteta i ostale dokumentacije važne za Univerzitet;
- Obavještava studente, zaposlenike i druge stranke o bitnim događajima;
- Šalje na objavljivanje konkurse koje raspisuju organi Univerziteta;
- Obavlja i druge poslove u skladu s propisima o kancelarijskom poslovanju, kao i poslove po nalogu generalnog sekretara.
Registry Office
Pisarnica je organizacijska jedinica koja se bavi administrativnim poslovima vezanim uz prijem, obradu i distribuciju dokumentacije unutar neke organizacije. Ona predstavlja centralno mjesto gdje se primaju i evidentiraju sva pismena dokumenta koja stižu u organizaciju, bilo da su to dopisi, zahtjevi, ugovori ili druga dokumentacija.
Glavne funkcije pisarnice
Prijem i registracija pošiljaka: Primanje svih vrsta pošiljaka, njihovo otvaranje, pregled i registracija u odgovarajući registar.
Razvrstavanje i distribucija: Razvrstavanje pristiglih dokumenata prema sadržaju i upućivanje na daljnju obradu nadležnim službama ili osobama.
Evidencija: Vođenje precizne evidencije o svim primljenim i poslanim dokumentima, kako bi se omogućilo lako pronalaženje i praćenje tijeka predmeta.
Arhiviranje: Čuvanje arhivske građe prema važećim propisima i internim aktima organizacije.
Ostali administrativni poslovi: Izrada raznih vrsta obrazaca, ovjera dokumenata, priprema pošiljaka za slanje i druge poslove koji su vezani uz protok dokumentacije.
Matična služba
Matična služba je administrativna jedinica koja se bavi evidentiranjem svih studenata i njihovog uspjeha tokom studiranja. Od izdavanja indeksa do diploma, matična služba je uključena u ovaj proces.
Glavne funkcije Matične službe
- Vodi matičnu knjigu studenata svih ciklusa studija i drugu propisanu evidenciju o studentima.
- Unosi osnovne podatke za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
- Unosi nakon svakog ispitnog roka rezultate ispita za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
- Unosi informacije o završetku studiranja za svakog studenta na svim nivoima studiranja.
- Određuje broj indeksa i popunjava iste.
UNIVERSITY OF NOVI PAZAR
Univerzitet u Novom Pazaru
Ul. Dimitrija Tucovića bb
36300 Novi Pazar
© 2024 Univerzitet u Novom Pazaru. All Rights Reserved