Menadžment

Menadžment

Menadžment univerziteta predstavlja centralnu administrativnu službu koja ima ključnu ulogu u efikasnom funkcioniranju našeg univerziteta. Njegove odgovornosti su široke i obuhvataju niz aktivnosti koje direktno utiču na svakodnevni život akademske zajednice i kvalitet studiranja.

Glavni zadaci menadžmenta su sljedeći:

  • Koordinacija i upravljanje: Menadžment je zadužen za koordinaciju različitih službi i odjeljenja unutar univerziteta, osiguravajući da svi segmenti rade usklađeno i efikasno.
  • Administrativni rad za studentima: Obuhvata širok spektar zadataka, od vođenja studentskih evidencija i izdavanja diploma do organiziranja ispita i prijema novih studenata. 
  • Komunikacija sa javnošću: Odgovoran je za informisanje javnosti o aktivnostima univerziteta, održavanje veb stranice i društvenih mreža, kao i organiziranje različitih događaja.
  • Marketing: Stara se o promociji studijskih programa.
  • IKT podrška: Obezbjeđuje tehničku podršku za sve korisnike univerziteta, uključujući računarske sisteme, mrežu i softverske aplikacije.
  • Tehnička podrška: Ova funkcija obuhvata održavanje i zaštita zgrade i opreme.
  • Biblioteka: Obezbjeđivanje kvalitetne literature za studente i nastavno osoblje.

General Manager

Prof. dr. Enver Međedović
CV Generalnog menadžera
  • Dr Enver Međedović je rođen 10. 08. 1984. godine u Novom Pazaru. Završio pravni fakultet, odsek za kriminalistiku na Univerzitetu u Novom Pazaru, gdje i diplomirao 2007-e i stekao zvanje – diplomirani pravnik-kriminalista.
  • Master studije u trajanju od jedne godine iz oblasti „pravnih nauka“ je završio na Univerzitetu u Novom Pazaru 2009 i stekao zvanje diplomirani pravnik-master. Od 2007. godine radio na Univerzitetu u Novom Pazaru, gdje je bio angažovan kao asistent na predmetima iz kriminalističko-bezbednosne oblasti.
  • Doktorske studije okončao 2013. odbranivši dokrorsku desertaciju „Etiološki i fenomenološki aspekti narkokriminaliteta sa posebnim osvrtom na područje Novog Pazara“.
  • 2013. godine biran u zvanje docenta i angažovan na predmetima iz kriminalstićko nezbendnosne oblasti. 2019. Izabran u zvanje vanrednog profesora, a 2024. godine reizabran u zvanje vanrednog profesroa iz kriminalističko bezbednosnih nauka.
  • Učestvovao je na mnogim seminarima, kongresima i naučnim skupovima, gde se usavršavao i brojnim  radovima dao svoj doprinos. Napisao više naučnih radova kateogorije m51, jedan je od autora monografije organizovani kriminal-izdvojena djela.
  • 2022. godine od strane Narodne skupštine Srbije izabran u stalni saziv republičke izborne komisije, a 2023. Izabran u drugom mandatu za člana republičke izborne komisije.
  • Od oktobra mjeseca 2022. godine izabran za vršioca dužnosti generalnog menadžera na Univerzitetu u Novom Pazaru, a 2024. godine izabran od stane Savjeta univerziteta na faknciju generalnog menadžera na period od 3. godine.
Zadaci generalnog menadžera
  Generalni menadžer obavlja sljedeće poslove na univerzitetu:
  1. Rukovodi radom stručnih službi Univerziteta.
  2. Koordinira finansijsko-poslovnu djelatnost Univerziteta.
  3. Predlaže osnove poslovne politike.
  4. Predlaže godišnji finansijski i razvojni plan Univerziteta.
  5. Stara se o realiziranju finansijskog plana Univerziteta.
  6. Odlučuje o korišćenju sredstava Univerziteta, u granicama ovlašćenja.
  7. Vodi brigu o ekonomskoj uravnoteženosti kadrovske politike Univerziteta.
  8. Stara se o studentskom standardu na Univerzitetu.
  9. Usostavlja poslovnu saradnju s drugim ustanovama uz saglasnost rektora i predsjednika Univerziteta.
  10. Podnosi Savjetu, rektoru i predsjedniku Univerziteta godišnji izvještaj o svom radu i rezultatima poslovanja Univerziteta.
  11. Preduzima sve potrebne aktivnosti od finansijskog i razvojnog značaja za Univerzitet.

Assistant to the General Manager

Mast. ekon. Elma Kujović
Zadaci pomoćnika generalnog menadžera

Opis poslova:

  1. Organizuje izvršavanje poslova i zadataka iz djelokruga rada kabineta generalnog menadžera.
  2. Obavlja administrativno-tehničke poslove za generalnog menadžera.
  3. Koordinira tehničke poslove između stručnih službi.
  4. Sačinjava statističke izvještaje za potrebe nadležnih organa iz djelokruga rada službe.
  5. Vrši telefonsko spajanje zaposlenika putem telefonske centrale.
  6. Vodi evidenciju sastanaka stručnih službi.

Centar za postdiplomske studije i cjeloživotno obrazovanje

Rukovodilac Centra Prof. dr. Azra Ćatović
CV rukovodioca centra za postdiplomske studije i cjeloživotno obrazovanje
  • Profesor doktor Azra Ćatović, rođena 09.10.1973.godine, u Novom Pazaru. Osnovno obrazovanje stekla je u Moskvi i rodnom gradu, gde je i završila srednju ekonomsku školu.
  • Ekonomski fakultet Univerziteta u Prištini, smer: Privredni razvoj završila je 2000. godine. Diplomirala na temu: “Veliki ekonomski sistem i upravljanje sistemskim pristupom“ i time stekla akademsko zvanje diplomirani ekonomista.
  • Master rad na temu “Strategije razvoja i upravljanje razvojem malih i srednjih preduzeća“ odbranila je 2009. godine na Univerzitetu u Novom Pazaru i time stekla zvanje master ekonomista.
  • Doktorsku disertaciju pod nazivom: “Uticaj integrisanih marketing komunikacija na strateški menadžment kompanija“, odbranila je na Univerzitetu u Novom Pazaru 2013. godine i time stekla naučni stepen doktor nauka - ekonomske nauke.
  • Prvo radno iskustvo stekla je 1998. godine u porodičnoj firmi “Opcija“ u kojoj je od 2001-2003. god. bila rukovodilac finansijske službe, a od 2003- 2011. godine imenovana je za generalnog direktora firme.
  • Od akademske 2011/12. godine angažovana je kao asistent, od 2013/2014. kao docent, a od akademske 2018/2019. godine kao vanredni profesor na Departmanu za ekonomske nauke Univerziteta u Novom Pazaru.
  • Rukovodilac Centra za postdiplomske studije Univerziteta u Novom Pazaru je od 2014. godine.
  • Autorka je velikog broja naučnih radova iz oblasti menadžmenta i biznisa i uzela je učešće na mnogobrojnim naučnim konferencijama u zemlji i inostranstvu.
  • Tečno govori ruski jezik.
  • Udata je i majka dvoje dece.
Zadaci

 

Opis poslova:

  1. Organizuje rad u službi, odgovara za realizaciju poslovnih zaduženja i radnu disciplinu u službi, te pokreće inicijative i daje prijedloge za unapređenje rada službe.
  2. Izrađuje sve izvještaje iz domena rada Centra za postdiplomske studije i cjeloživotnog obrazovanja koji služe za potrebe Univerziteta, Zavoda za statistiku, Ministarstva i drugih ustanova.
  3. Neposredno sarađuje s rukovodiocima departmana na realizaciji poslova vezanih za studente postdiplomskih studija.
  4. Neposredno sarađuje s rukovodiocima departmana na realizaciji poslova vezanih za polaznike cjeloživotnog obrazovanja.
  5. Stručno obrađuje i dostavlja na dalji postupak zahtjeve studenata (prelaz, mirovanje statusa, ponovno sticanje statusa i sl.); izdaje sve vrste potvrda o statusu studenta na II i III nivou studija.
  6. Vodi dokumentaciju o sticanju naučnog stepena mastera, odnosno doktora nauka u svim fazama od prijave do odbrane master rada, odnosno doktorske disertacije.
  7. Vodi dokumentaciju o polaznicima programa cjeloživotnog obrazovanja.
  8. Koordinira poslove vezane za osiguranje studenata.
  9. Koordinira pripreme za promociju studenata drugog i trećeg ciklusa studija.
  10. Arhivira dokumentaciju iz svoje nadležnosti.

Referent centra za postdiplomske studije i cjeloživotnog obrazovanja

Taida Dudić
Zadaci

Opis poslova:

  1. Prima dokumentaciju za upis studenata postdiplomskih studija.
  2. Prima dokumentaciju za upis polaznika seminara za cjeloživotno obrazovanje.
  3. Vrši klasifikaciju i pregled prispjele dokumentacije za upis.
  4. Obavlja poslove upisa i ovjere školske godine odnosno semestra drugog i trećeg ciklusa studija te ostale administrativne poslove vezane za studente.
  5. Izda potvrde, uvjerenja i druge isprave iz evidencije Centra za postdiplomske studije.
  6. Obavlja administrativno-tehničke poslove vezane za prijavu i odbranu završnih radova na drugom i trećem ciklusu studija, obradu i kontrolu personalnih dosijea studenata prije i poslije odbrane završnih radova.
  7. Obavlja poslove pripreme za štampanje diploma i promociju studenata drugog i trećeg ciklusa studija.
  8. Prima zahtjeve studenata (prelaz, mirovanje statusa, ponovno sticanje statusa i sl.) i proslijeđuje ih rukovodiocu Centra za postdiplomske studije na obradu.
  9. Obavlja svu korespondenciju sa studentima neposredno i putem oglasne table.
  10. Učestvuje u sastavljanju izvještaja i statističkih podataka o studentima drugog i trećeg ciklusa studija.
  11. Arhivira dokumentaciju iz svoje nadležnosti.

Head of Student Services

Mast. pedag. Bahra Plojović
Zadaci

Opis poslova:

  1. Organizuje rad u studentskoj službi, odgovara za realizaciju poslovnih zaduženja i radnu disciplinu u službi, te pokreće inicijative i daje prijedloge za unapređenje rada službe.
  2. Izrađuje sve izvještaje iz domena rada studentske službe koji služe za potrebe Univerziteta, Zavoda za statistiku, Ministarstva i drugih ustanova.
  3. Neposredno sarađuje s rukovodiocima departmana na realizaciji poslova vezanih za studente osnovnih akademskih studija.
  4. Stručno obrađuje i dostavlja na dalji postupak zahtjeve studenata (prelaz, mirovanje statusa, ponovno sticanje statusa i sl.).
  5. Vrši upis studenta i provjera mogućnost upisa.
  6. Obavlja administrativno-tehničke poslove vezane za prijavu i odbranu završnih radova na prvom ciklusu studija, obradu i kontrolu personalnih dosijea studenata prije i poslije odbrane završnih radova.
  7. Koordinira poslove vezane za osiguranje studenata.
  8. Koordinira pripreme za promociju studenata prvog ciklusa studija.
  9. Arhivira dokumentaciju iz svoje nadležnosti u saradnji sa pravnom službom.

Referenti za studentska pitanja

Elvira Avdović
Zadužena za studijske programe iz oblasti ekonomije, računarstva, pedagogije, psihologije i umjetnosti
Aldina Plojović
Zadužena za studijske programe iz oblasti prava i filologije
Zadaci

Opis poslova:

  1. Prima dokumentaciju za upis studenata; vrši klasifikaciju i pregled prispjele dokumentacije za upis.
  2. Obavlja poslove upisa i ovjere školske godine odnosno semestra prvog ciklusa studija te ostale administrativne poslove vezane za studente.
  3. Izrađuje potvrde, uvjerenja i druge isprave iz evidencije studentske službe.
  4. Obavlja poslove pripreme za štampanje diploma i promociju studenata prvog ciklusa studija.
  5. Prima zahtjeve studenata (prelaz, mirovanje statusa, ponovno sticanje statusa i sl.) i proslijeđuje ih šefu Službe na obradu.
  6. Obavlja svu korespondenciju sa studentima neposredno i putem oglasne table.
  7. Zakazuje predavanja i ispite sa predmetnim nastavnicima u saradnji sa rukovodiocima departmana.
  8. Učestvuje u sastavljanju izvještaja i statističkih podataka o studentima.
  9. Arhivira dokumentaciju iz svoje nadležnosti.

Centar za osiguranje kvaliteta

Zadaci

Opis poslova:

  1. Učestvuje u aktivnostima prilikom provođenja samoevaluacije studijskih programa.
  2. Predlaže i razvija projekte iz oblasti osiguranja kvaliteta.
  3. Prati realizaciju nastave i o tome, na mjesečnom nivou izvještava prorektora za nastavu i rukovodioce departmana.
  4. Vrši raspodjelu učionica.
  5. Vodi evidenciju dužine trajanja časova.
  6. Obračunava broj održanih časova.
  7. Vrši anketiranje studenata tokom svakog semestra i izrađuje izveštaj o istom.
  8. Vrši anketiranje svršenih studenata i izrađuje izvještaj o istom.
  9. Vrši anketiranje poslodavaca i izrađuje izvještaj o istom.
  10. U koordinaciji sa Prorektorom za nastavu i rukovodiocima departmana organizuje nadzor nad ispitima i kolokvijima.
  11. Implementira nova tehnička rješenja u nastavi.
  12. Kreira nove i ažurira postojeće naloge za elektronsku poštu.
  13. Aktualizira zastarjele komponente sistema u skladu sa potrebama (instalacija i konfiguracija novih verzija softvera i hardvera).
  14. Pruža tehničku podršku korisnicima.

Izdavački centar

prof. dr Kimeta Hamidović
Zadaci

Opis poslova:

  1. Planira i unapređuje rad izdavačkog centra i štampanih djela.
  2. Učestvuje u organizaciji izdavačke djelatnosti na Univerzitetu.
  3. Učestvuje u izradi Pravilnika o izdavačkoj djelatnosti i vrši odabir publikacija u saradnji sa departmanima.
  4. Radi na prikupljanju materijala i njegovom objavljivanju u časopisima koje izdaje Univerzitet.
  5. Provjerava originalnost radova korišćenjem specijalizovanog softvera.
  6. Tehnički uređuje časopise.
  7. Korespondira sa potencijalnim autorima.
  8. Stara se o ispunjenju zakonskih propisa vezano za izdavačku djelatnost.

Library

Mast. filol. Rejhana Selmanović
Zadaci

Opis poslova:

  1. Stara se o kompletnosti sistema kataloga u Biblioteci, njihovoj usklađenosti sa važećim stručnim i tehnološkim standardima te o njihovoj funkcionalnoj prilagođenosti potrebama Biblioteke.
  2. Organizuje usmjeravanje bibliotečke građe u fondove Biblioteke i daje uputstva za stručni smještaj bibliotečke građe.
  3. Stara se za izbalansiranost fondova Biblioteke.
  4. Vodi grupni inventar i druge statistike o promjenama u obimu i kvalitetu fonda.
  5. Ostvaruje uvid u stanje očuvanosti bibliotečke građe i predlaže mjere zaštite od propadanja i rasipanja.
  6. Organizuje nabavku i učestvuje u poslovima izgradnje ili optimiziranja instrumenata potrebnih za obradu bibliotečke građe.
  7. Vodi čitaonicu.
  8. Obavlja poslove međubibliotečke pozajmice.
  9. Vrši upis korisnika u Biblioteku.
  10. Daje informacije o bibliotečkoj građi.
  11. Prema popunjenim reversima priprema knjige za izdavanje.
  12. Zadužuje korisnike knjigama, te vodi evidenciju o urednom vraćanju knjiga.
  13. Daje prijedloge za nabavku knjižne građe.

PR služba

Mast. psihol. Naida Karasalihović Bulić
Zadaci

Opis poslova:

  1. Obavlja poslove portparola Univerziteta.
  2. Prati sve aktivnosti na Univerzitetu.
  3. Daje saopštenja za javnost i redovno izvještava medije o aktivnostima na Univerzitetu, te prati njihovo izvještavanje.
  4. Piše zvanična saopštenja o događajima Univerziteta.
  5. Upravlja nalozima za društvene mreže Univerziteta.
  6. Koordinira emisije o univerzitetu u saradnji sa medijskim partnerima.

Marketing služba

Mast. ekon. Dženeta Nicević
Zadaci

Opis poslova:

  1. Analiziraju se potrebe potencijalnih studenata, konkurencija, te se prate trendovi u visokom obrazovanju.
  2. Predlaže strategije koje će privući željene studente i predstaviti univerzitet u najboljem svjetlu.
  3. Predlaže prepoznatljiv identitet univerziteta, uključujući vizualni identitet, slogane i poruke.
  4. Organiziraju se različite promotivne aktivnosti, kao što su otvorena vrata, sajmovi obrazovanja, vebinari, društvene mreže itd.
  5. Mjerenje uspješnosti: Pratit će se učinkovitost marketinških aktivnosti i mjeriti se rezultati.

Administrator

Dipl. ekon. Rejhan Fetahović
Zadaci

Opis poslova:

  1. Koordinira sve aktivnosti vezane za implementaciju i unapređenje Informacijskog sistema univerziteta.
  2. Učestvuje u analizi, dizajniranju i projektiranju informacijskog sistema Univerziteta.
  3. Učestvuje u projektovanju integracijskih rješenja za postojeću informacijsku infrastrukturu.
  4. Prati nove tehnologije i analizira njihove primjene na Univerzitetu.
  5. Vrši analizu i plansko proširenje resursa vezanih za Internet i druge usluge.
  6. Konfigurira, administrira i održava mrežu.
  7. Instalira, administrira i održava serversku opremu.
  8. Održava i unapređuje sigurnost sistema.
  9. Vrši monitoring sistema.
  10. Održava baze podataka.
  11. Administrira kontrolu pristupa i izrađuje tehničku dokumentaciju.

Website Administrator

Mast. inform. Ajša Biševac
Zadaci

Opis poslova:

  1. Koordinira sve aktivnosti vezane za implementaciju i unapređenje internet stranice univerziteta;
  2. Tehnički uređuje zvaničnu internet stranicu Univerziteta;
  3. Vodi računa o aktuelnostima informacija na sajtu;
  4. Prati nove internet tehnologije i analizira njihove primjene na Univerzitetu;
  5. Konfigurira, administrira i održava internet stranicu;
  6. Održava i unapređuje sigurnosti stranice;
  7. Vrši monitoring stranice.

Tehnička služba

Šef tehničke službe Dipl. prav. Dženan Pepić
Zadaci

Opis poslova:

  1. Organizira i rukovodi radom Službe, te poduzima mjere za njen efikasniji rad;
  2. Prati propise iz domena rada Službe te pokreće inicijativu i izrađuje nacrte novih, odnosno izmjene i dopune postojećih opštih akata;
  3. Izrađuje planove neophodnog investicionog i tekućeg održavanja objekata, te u skladu sa planovima izdaje naloge za rad domarima;
  4. Vodi poslove investicionog i tekućeg održavanja objekata;
  5. Planira nabavku potrebnog alata i materijala za tekuće održavanje opreme i objekata;
  6. Organizuje fizičko obezbjeđenje objekata;
  7. Obavlja sve stručno-administrativne poslove iz oblasti zaštite na radu (dalje: ZNR) i zaštite od požara (dalje: ZOP);
  8. Prati i proučava propise iz oblasti ZNR i ZOP, te inicira donošenje opštih akata iz tih oblasti;
  9. Izrađuje potrebne planove i programe te se stara o vođenju svih evidencija iz oblasti ZNR i ZOP;
  10. Uz saglasnost generalnog sekretara kontaktira sa inspekcijskim organima i postupa po njihovim nalozima;
  11. Organizuje upućivanje zaposlenika na sistematske ljekarske preglede;
  12. Prikuplja činjenice i/ili prisustvuje na mjestu nastale povrede zaposlenika na radu i popunjava prijavu o povredi na radu, te vodi njihovu evidenciju;
  13. Učestvuje u obuci zaposlenika iz oblasti ZNR i ZOP;
  14. Vrši neposredni nadzor nad primjenom mjera ZNR i ZOP te o uočenim nedostacima obavještava generalnog sekretara;
  15. Brine o ispravnosti sredstava i opreme za gašenje požara;
  16. Obezbjeđuje da predviđena oprema i sredstva za gašenje požara budu locirana na propisanom mjestu te da se ne koriste u nenamjenske svrhe;
  17. Obezbjeđuje da natpisi, znaci zabrane i upozorenja budu uvijek vidno istaknuti.

Služba za nabavke

Dipl. prav. Almir Crnovršanin
Zadaci

Opis poslova:

  1. Po nalogu generalnog menadžera vrši narudžbu robe na osnovu zaključenih ugovora ili odluka nadležnih organa i stara se o njenoj isporuci;
  2. Vrši kvantitativan i kvalitativan prijem robe;
  3. Vrši zaduženje lica i departmana sa osnovnim sredstvima te liste o zaduženjima dostavlja Računovodstveno-finansijskoj službi;
  4. Izdaje odnosno zadužuje robom odgovorna lica po departmanima i službama na osnovu trebovanja, odnosno usmenog ili pismenog službenog naloga;
  5. Kontroliše ispostavljene fakture dobavljača odabranog u postupku javne nabavke, sravnjava ih sa otpremnicom i dostavlja Računovodstveno-finansijskoj službi na plaćanje;
  6. Vodi evidenciju o utrošku potrošnog materijala;
  7. Po potrebi upravlja službenim vozilom, po usmenom ili pismenom nalogu generalnog menadžera;
  8. Zadužuje se vozilom sa opremom i brine se o istom;
  9. Preuzima ulaznu poštu i predaje je na protokol;
  10. Preuzima izlaznu poštu sa protokola i predaje je na naznačenu adresu, odnosno na poštu.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare