Finansijska služba

Finansijska služba

Finansijska služba
Finansijska služba upravlja finansijskim poslovanjem na univerzitetu.

Glavne funkcije Finansijske službe su:

  • Budžetiranje: Razvoj i upravljanje budžetom univerziteta, što podrazumijeva planiranje prihoda i rashoda, praćenje izvršenja budžeta i pripremu finansijskih izvještaja.
  • Knjigovodstvo: Vođenje finansijskih evidencija, obračunavanje prihoda i rashoda, priprema finansijskih izvještaja i izrada godišnjih računa.
  • Plaćanja: Obračun i isplata plata zaposlenih, kao i izvršavanje svih drugih plaćanja u skladu sa zakonskim propisima i internim aktima univerziteta.
  • Naplata potraživanja: Vođenje evidencije o potraživanjima, poduzimanje mjera za naplatu i praćenje naplate.
  • Finansijsko izvještavanje: Priprema finansijskih izvještaja za upravu univerziteta, nadležne državne organe i druge korisnike.
  • Finansijsko planiranje: Analiza finansijske situacije univerziteta, projektovanje budućih finansijskih potreba i izrada finansijskih planova.
  • Kontrola troškova: Praćenje troškova i preduzimanje mjera za njihovo optimiziranje.
  • Upravljanje finansijskim rizicima: Identifikacija i upravljanje finansijskim rizicima kojima je univerzitet izložen.

Financial Manager

Mast. ekon. Haris Zogić
CV Finansijskog menadžera
  • Master ekonomista Haris Zogić rođen je 14.01.1993. godine u Novom Pazaru. Osnovnu školu završava u rodnom gradu, a srednju školu u Sarajevu. Osnovne akademske studije završava na Fakultetu ekonomije i društvenih nauka Internacionalnog Burč univerziteta 2015. godine.
  • Master studije je završio na Univerzitetu u Sarajevu iz oblasti menadžmenta i na Bolton univerzitetu (Velika Britanija) iz oblasti islamskog bankarstva 2019. godine. Trenutno je kandidat na doktorskim studijama na Univerzitetu u Novom Pazaru.
  • Radno iskustvo započinje 2015. godine u Bosna Bank International u Sarajevu, gdje je u različitim vremenskim periodima radio na pozicijama: asistent predsjednika Uprave banke, referent za poslovanje sa fizičkim licima i menadžer korporativnog odnosa sa pravnim licima.
  • U okviru grupacije MDC Group je od 2017. godine radio na poziciji menadžera razvoja poslovanja u Dohi (Katar), a od 2018. do 2019. godine na istoj poziciji u Sarajevu.
  • Od 2020. godine radi na Univerzitetu u Novom Pazaru, gdje trenutno obnaša pozicije finansijskog menadžera i šefa kabineta rektora, a angažovan je i u nastavi kao asistent na Departmanu za ekonomske i računarske nauke.
  • Direktor je i vlasnik kompanije Z-Finance Consulting koja se bavi konsultacijama na polju finansija i razvoja poslovanja.
  • U periodu od 2023. do 2024. godine je završio prestižne programe certifikacije na polju finansija na Harvard poslovnoj školi (SAD) i Institutu za korporativne finansije (Kanada). A tokom svoje profesionalne karijere je ostvario preko 20 certifikata i priznanja na konferencijama, seminarima, radionicama i simpozijumima. Redovno objavljuje naučne radove iz oblasti islamskih finansija, finansija i ekonomije općenito.
  • Govori engleski i turski jezik, a služi se arapskim jezikom.
Zadaci

Opis poslova:

  1. Nadzire rad računovodstveno - finansijske službe;
  2. Predlaže rektoru politiku finansiranja i razvoja Univerziteta, finansijske planove i instrumente za njihovu optimalnu implementaciju;
  3. Priprema nacrte budžetskih zahtjeva, prijedloga finansijskih planova i izvještaja o finansijskom poslovanju Univerziteta te ih predlaže rektoru i drugim nadležnim organima na nivou Univerziteta;
  4. Predlaže rektoru mjere za optimalno finansiranje Univerziteta i za prevazilaženje eventualnih finansijskih problema;
  5. Najmanje jednom godišnje podnosi izvještaj o svom radu rektoru.

Računovodstvo

Zadaci

Opis poslova:

  1. Unosi podatke, tj. knjiži knjigovodstvenu dokumentaciju;
  2. Obavlja poslove materijalnog knjigovodstva, kao i knjigovodstva stalnih sredstava, kupaca i dobavljača;
  3. Vodi analitičke kartice stalnih sredstava i sitnog inventara;
  4. Vrši obračun amortizacije i revalorizacije stalnih sredstava;
  5. Vrši obračun plata i ugovora (ugovora o djelu, ugovora o privremenim i povremenim poslovima i autorskim honorarima);
  6. Vrši obračun poreza i doprinosa na isplate iz prethodnog stava uz obaveznu kontrolu finansijskog menadžera;
  7. Izrađuje izvještaje po potrebi i nalogu finansijskog menadžera.

Blagajna

Zadaci

Opis poslova:

  1. Vodi blagajničko poslovanje na nivou Univerziteta;
  2. Vodi knjigu glavne blagajne;
  3. Prima i kompletira izvještaje o dnevnim transakcijama novčanih sredstava, te urednu dokumentaciju predaje računovođi;
  4. Prima i kompletira blagajničku dokumentaciju;
  5. Obavlja blagajničke poslove za Univerzitet;
  6. Polaže odnosno podiže gotov novac kod banke;
  7. Vodi evidenciju o obustavama zaposlenika;
  8. Vodi kartone o obračunatim platama zaposlenika.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare